در پی رشد Decentraland، قیمت توکن‌ مانا به ۱ دلار رسید

رسیدن قیمت مانا به ۱ دلار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۱ خرداد ۱۴۰۱

بیتستان: به دنبال افزایش فعالیت در حوزه متاورس و دنیای مجازی، Decentraland به بزرگترین متاورس در فضای رمزنگاری تبدیل شده است. در پی رشد Decentraland، قیمت توکن‌های مرتبط با این دنیای مجازی نیز افزایش یافت. مانا یکی از این توکن‌هایی بود که رشد کرد و قیمت آن به ۱ دلار رسید. در ادامه دلایل رسیدن قیمت مانا به ۱ دلار را بررسی خواهیم کرد.

رسیدن قیمت مانا به ۱ دلار

به دلیل سقوط بازار، متاورس و توکن‌های مرتبط با آن هم دچار یک روند نزولی شدند؛ اما به تازگی این حوزه رشد مناسبی داشته و موجب شده تا توکن‌های مرتبط نیز افزایش قیمت داشته باشند. توکن MANA یکی از این توکن‌ها است.

در پی سقوط ۶۱ درصدی، سرمایه‌گذاران ۱۳ میلیون دلار مانا را به فروش رساندند که موجب شد تا قیمت این توکن به زیر ۱ دلار برسد؛ اما پس از بهبود بازار طولی نکشید که آلت‌کوین مانا ۱۷/۸۸ درصد رشد کرد و به بالای ۱ دلار رسید.

در نظر داشته باشید که با وجود بهبود بازار کریپتو، متاورس همچنان در روند نزولی قرار دارد و نتوانسته به روزهای اوج خود باز گردد. در حال حاضر قیمت هر قطعه زمین در Decentraland به ۵,۳۳۳ دلار رسیده که کمترین قیمت از زمان راه‌اندازی این دنیای مجازی است.

منبع: ambcrypto

مانا
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.