همکاری ماریا کری خواننده معروف با صرافی جمینای (Gemini)

همکاری خواننده معروف با جمینای
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۸ مهر ۱۴۰۰

با داغ شدن بازار ارزهای دیجیتال در کل دنیا، به تازگی شاهد همکاری سلبریتی‌ها با شرکت‌های فعال در حوزه رمزارزها هستیم. بسیاری از خواننده‌ها و چهره‌های برتر در تکنولوژی، رمزارهای جدید را در توییتر به دنبال‌کننده‌های خود معرفی می‌کنند. بعد از ایلان ماسک و نیکی میناج، اینبار خواننده معروف، ماریا کری وارد حوزه ارزهای دیجیتال شده است. جزئیات همکاری خواننده معروف با جمینای را در ادامه بخوانید.

همکاری خواننده معروف با جمینای

ماریا کری (Mariah Carey)، یکی از معروف‌ترین هنرمندان زن در عصر حاضر، با صرافی جمینای (Gemini)، شروع به همکاری کرده است. او در این همکاری، صرافی جمینای را معرفی می‌کند تا شهرت و معروفیت این صرافی ارزهای رمزنگاری را ارتقا دهد. نتایج همکاری سلبریتی‌ها با صرافی‌های ارزهای دیجیتال، همواره باعث رشد این صرافی‌ها می‌شود و احتمالا همکاری خواننده معروف با جمینای نیز باعث افزایش محبوبیت Gemini در بازار ارزهای دیجیتال خواهد شد.

ماریا کری ویدئویی را برای معرفی صرافی جمینای در حساب کاربری توییتر خود منتشر کرده است. ماریا کری در این ویدیو می‌گوید که می‌توان تنها بخشی از بیت‌کوین را خرید و همچنین او افسانه رایج درباره بزرگ‌ترین ارز رمزنگاری شده را فاش کرد.

همکاری ماریا کری با جمینای

او سپس در انتهای ویدیو، شرکت Cryptopedia را به عنوان بهترین منبع آموزشی سرمایه‌گذاری در ارزهای رمزنگاری شده، به دنبال‌کننده‌های خود معرفی کرد.

بر اساس گزارش‌ها، صرافی رمزارزها، جمینای مدتها بود که به دنبال شخصی با مقبولیت و محبوبیت عمومی بود تا بتواند با این همکاری با وی محبوبیت خود را بیشتر کند.

رشد ۱۵ درصدی شیبا اینو به دلیل توییت ایلان ماسک

ایلان ماسک چگونه باعث رشد شیبا اینو شد؟

تایلر وینکلووس (Tyler Winklevoss)، بنیان‌گذار شرکت می‌گوید هدف این شرکت آموزش مردم در مورد دارایی‌های جدید ارزهای دیجیتال است.

ماریا کری، که در طول زندگی حرفه‌ای خود بیش از 200 میلیون آلبوم در سراسر جهان فروخته است،. او دارای بیشترین تعداد تک آهنگ شماره 1 در ایالات متحده است، که یکی از رکوردهای صنعت خوانندگی است. علاوه بر این، او در چهار دهه جداگانه موفق به کسب رتبه برتر بیلبورد داغ 100 شده است.

منبع: u.today

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.