مارک کوبان از Dogecoin طرفداری کرد

طرفداری مارک کوبان از دوج کوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۵ مهر ۱۴۰۰

طبق گزارشات ارائه شده، مارک کوبان یکی از سرمایه‌گذاران میلیاردر آمریکا در مقابل خریداری بیش از اندازه بیت‌کوین توسط سرمایه‌گذاران، از رمزارز دوج‌کوین حمایت کرد. او بیان کرد که دوج‌کوین را دوست دارد زیرا یک روش عالی برای یادگیری بازار دیجیتال است. با بیتستان همراه باشید تا از جزئیات خبر طرفداری مارک کوبان از دوج کوین مطلع شوید.

در طی یک مکالمه صوتی زنده در توییتر اسپیس، مارک کوبان سرمایه‌گذار آمریکایی از رمزارز دوج‌کوین طرفداری کرده و در رابطه با این رمزارز صحبت کرد. او بیان کرد:

رمزارز دوج‌کوین روشی عالی برای یادگیری حوزه دیجیتال است.

کوبا در ادامه افزود که تنها یک مانع برای ورود وجود دارد و آن هم ایجاد حساب در Robinhood است. بعد از آن افراد می‌توانند تنها با ۲۵ دلار DOGE را خریداری کنند. سپس این سرمایه‌گذار میلیاردر بیان کرد:

من فکر می‌کنم جامعه دوج‌کوین سرگرم کننده است و شما می‌توانید عضوی از این جامعه باشید.

نبرد بین Steam و Epic Games در حوزه رمزنگاری و بازی‌های بلاکچینی

ادامه خبر را بخوانید

دارایی ناچیز مارک کوبان در رمزارز دوج‌کوین

با اینکه این میلیاردر یکی از طرفداران دوج‌کوین است اما فقط ۱۵۰۰ دلار سکه میم دارد. بعد از اینکه طرفداری کوبان توسط پرستون پیش (Preston Pysh) زیر سوال رفت، پرستون پیش از کوبان درخواست کرد که میزان دارایی خود را در رمزارز بیت‌کوین فاش کند.

حمایت از دوج کوین

کوبا بیان کرد که بیت‌کوین وسیله‌ای برای ذخیره ارزش است و معتقد است که این رمزارز در حوزه پرداخت موفق نمی‌شود.

همچنین این سرمایه‌گذار در رابطه با اتریوم بیان کرد که خطری در اتتقال رمزارز اتریوم به اثبات سهام از طریق  مکانیسم “difficulty bomb” وجود ندارد.

با این حال او معتقد است که ویتالیک بوترین تمامی مشکلات را حل می‌کند. همانطور که توسط U.Today گزارش شده است، بوترین به هیئت مشورتی بنیاد Dogecoin که اخیراً تاسیس شده است، پیوست.

منبع خبر: U.today

بیت کوین دوج کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.