MATIC با رشد 16 درصدی از نظر ارزش بازار، شیبا اینو را پشت سر گذاشت

پیشی گرفتن MATIC از شیبا اینو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۲ دی ۱۴۰۰

ارزش بازار توکن متیک از شیبا اینو پیشی گرفت. داده‌های CoinMarketCap نشان می‌دهد ماتیک با ارزش ۱۶٫۵۹ میلیارد دلار در رده سیزدهم جدول ارزهای دیجیتال قرار دارد. برای خواندن خبر پیشی گرفتن MATIC از شیبا اینو  با بیتستان همراه باشید.

پیشی گرفتن MATIC از شیبا اینو

بر اساس داده‌های CoinMarketCap، متیک از شیبا اینو از نظر ارزش بازار پیشی گرفت.

بازار فعلی این رمزارز بزرگ ۱۶٫۵۹ میلیارد دلار است. این عدد به متیک کمک کرد تا در رده سیزدهمین رمزارزهای بزرگ قرار گیرد. ارزش بازار شیبا اینو ۱۵٫۵۹ میلیارد دلار است و اکنون در رده ۱۴ و بعد از متیک قرار گرفته.

پیشی گرفتن MATIC از شیبا اینو

یازدهم ژانویه، زمانی که سرمایه‌گذاران بزرگ در کف قیمت، آلت‌کوین خریداری می‌کردند، Polygon (MATIC) نزدیک به 16 درصد رشد کرد.

جامعه Polygon همچنین از آماده شدن Associated Press (AP) برای راه‌اندازی بازار NFT خود در بلاک‌چین Polygon خبر داد.

با توجه به داده‌های WhaleStats، سرمایه‌گذاران بزرگ میلیون‌ها توکن MATIC را خریداری کرده اند.

پرایس اکشن شیبا اینو

شیبا اینو پس از سقوط به ۰٫۰۰۰۰۲۵۵ دلار در ۱۰ ژانویه، بازگشتی جزئی داشت و هم اکنون با قیمت ۰٫۰۰۰۰۲۸۴۰ دلار معامله می‌شود.

شرایط فعلی فرصت خوبی برای خریداران علاقه‌مند به توکن شیبا اینو است چرا که این توکن در کف قیمت قیمتی خود قرار دارد. دلیل آن نیز این است که این توکن در نقطه حمایتی خود است.

روند کلی شیبا اینو در آینده نامشخص و گنگ است. شیب اندک رو به بالا RSI ممکن است نشان دهنده یک جهش در کوتاه مدت یا شانس بیشتری برای تثبیت باشد.

در زمان انتشار این مقاله، شیبا با قیمت ۰٫۰۰۰۰۲۸۴۰ دلار، با ۵٫۰۸ درصد افزایش در ۲۴ ساعت گذشته معامله می‌شود. طبق داده‌های CoinMarketCap، شیبا اینو همچنین رتبه چهاردهم ارزهای دیجیتال را از نظر ارزش بازار دارد.

منبع: u.today

شیبا اینو ماتیک
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.