متیک در مسیر شروع یک روند صعودی جدید: ارزش معاملات این توکن از 40 میلیون دلار عبور کرد

متیک در مسیر شروع یک روند صعودی جدید
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۵ فروردین ۱۴۰۲

بیتستان: در روزهای اخیر فعالان بازار ارزهای دیجیتال شاهد افزایش تراکنش‌ها در شبکه پالیگان (متیک) بوده‌اند. ارزش معاملات توکن این شبکه از ۴۰ میلیون دلار عبور کرده که نشان دهنده افزایش تعداد تراکنش‌های انجام شده در این شبکه نیز است. براساس پیش بینی‌های ارائه شده متیک در مسیر شروع یک روند صعودی جدید قرار دارد.

متیک در مسیر شروع یک روند صعودی جدید

در روزهای اخیر فعالان بازار ارزهای دیجیتال، شاهد افزایش تراکنش‌ها در شبکه پالیگان (متیک) بوده‌اند. از دلایل افزایش تراکنش‌های شبکه پالیگان می‌توان به عبور ارزش معاملات توکن این شبکه از ۴۰ میلیون دلار اشاره کرد. جالب است بدانید که تنها شبکه رمزارز متیک با افزایش گسترده تراکنش‌ها مواجه نبوده و چندین شبکه اعم از Fetch (fet) و The Sandbox (sand)نیز افزایش تراکنش داشتند.

با توجه به نمودار Santiment، عرضه توکن متیک توسط سرمایه‌گذاران برتر در هفته گذشته افزایش یافته که نشان می‌دهد سرمایه‌گذاران خرد به این توکن اعتماد کرده و اقدام به خرید آن نموده‌اند.

آغاز روند صعودی متیک

از دیگر دلایل افزایش تراکنش‌های شبکه متیک می‌توان به مشارکت اخیر MATIC با Immutable، یک پلت فرم بازی پیشرو Web3 اشاره کرد.

آغاز روند صعودی متیک

جالب است بدانید که با افزایش تعداد تراکنش‌های برخی شبکه‌ها، فروش nftها کاهش یافته. طبق نمودار CRYPTOSLAM، حجم فروش NFT MATIC در هفت روز گذشته بیش از ۳۸ درصد کاهش داشته است.

آغاز روند صعودی متیک

به لطف افزایش گسترده تراکنش‌ها، شاهد رشد شبکه MATIC در هفته گذشته بودیم.

متیک در مسیر شروع یک روند صعودی جدید

با وجود اینکه اخبار مربوط به متیک خوب بوده، اما رمزارز این شبکه روند نزولی به خود گرفته. طبق گزارشات ارائه شده توسط Coinmarketcap قیمت توکن در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۱/۸ درصد کاهش یافته است. با توجه به نمودار، این رمزارز روند نزولی در پیش گرفته و افت زیادی خواهد داشت.

با وجود این پیش بینی‌ها، شاخص جریان پول توکن (MFI) روند صعودی را برای این رمزارز نشان می‌دهد. به احتمال زیاد با راه‌اندازی zkEVM، روند قیمتی این توکن تغییر پیدا خواهد کرد.

متیک در مسیر شروع یک روند صعودی جدید

منیع: ambcrypto

ماتیک
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.