افت قیمت میم کوین‌ها: دوج کوین، شیبا اینو و فلوکی به صورت متوسط 8% افت قیمت داشتند

کاهش 8 درصدی میم کوین ها
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۳۰ آبان ۱۴۰۰

بازار ارزهای دیجیتال همواره معامله‌گران را شگفت زده می‌کند. با افزایش فروش در بازار ارزهای دیجیتال، اغلب رمزارزها با کاهش قیمت موجه شدند و میم‌کوین‌ها نیز از این قائده مستثنی نیستند. جزئیات کاهش 8 درصدی میم کوین ها را در ادامه بخوانید

در حال حاضر حجم بزرگی از معامله‌گران در حال فروش رمزارزهای خود هستند. فروش زیاد در بازار ارزهای دیجیتال، بر توکن‌های میم مانند شیبااینو، دوج ‌کوین و فلوکی‌اینو نیز تاثیر گذاشته است. این افت قیمت زمانی اتفاق افتاد که دارایی‌ها به بالاترین سطح محلی خود رسیده بودند. اما باید دید کاهش 8 درصدی میم‌کوین‌ها چه تاثیری در آینده این رمزارزها خواهد داشت.

آیا بازار شیبااینو بهبود خواهد یافت؟

طبق نمودارهای بازار، سرعت روند بازگشتی جفت SHIB/USDT، زمانی کاهش یافت که توکن شروع به تثبیت جایگاه خود در منطقه 0.00005 دلار کرد. بسیاری از فعالان بازار شیبااینو امیدوار بودند که این توکن بتواند محدوده تثبیت را طی کند و به بالاترین حد خود برسد. اما با این حال، با توجه به نمودار، شیبااینو اکنون به پایین‌ترین سطح 20 روزه خود رسید.

کاهش قیمت شیبااینو

در زمان انتشار این خبر، شیبااینو بیش از 40 درصد کاهش قیمت داشته است. با این حال، نهنگ‌های سرمایه‌گذار همچنان به خرید شیبااینو علاقه‌مند هستند و توکن‌های بیشتری می‌خرند.

دوج‌کوین با افت بازار مبارزه می‌کند

در حالی که دوج‌کوین قدیمی‌ترین میم‌کوین سگ است، اما کاهش 8 درصدی میم کوین ها بر این رمزارز نیز تاثیر گذاشته است. با همه این اتفاقات، این توکن در تلاش برای نشان دادن نتایج مثبت است و در 100 روز گذشته در محدوده وسیعی حرکت کرده است.

کاهش قیمت دوج‌کوین

دوج‌کوین در جدیدترین اقدام قیمتی خود، بازار را با 12 درصد ضرر هفتگی در نمودار دنبال می‌کند.

فلوکی‌اینو پتنانسیل پیشرف را از دست می‌دهد

فلوکی‌اینو، به عنوان سومین میم‌کوین بزرگ در بازار طراحی شده و هدف اصلی آن رقابت شیبااینو عنوان شده بود. اما این میم‌کوین پس از ثبت آخرین ATH خود، عملکرد چشمگیری از خود نشان نداده است.

در دو هفته گذشته، فلوکی‌اینو، 51 درصد از ارزش خود را از دست داده است. فلوکی از 12 نوامبر تا به امروز کندل سبزی را در نمودار خود ثبت نکرده است.

منبع: u.today

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان
شیبا اینو دوج کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.