شبکه پرداخت Mercuryo پشتیبانی از دوج کوین و ریپل را آغاز کرد!

پشتیبانی شبکه پرداخت Mercuryo از دوج کوین و ریپل
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۸ مرداد ۱۴۰۱

گزارشات اخیر خبر از آغاز پشتیبانی شبکه پرداخت Mercuryo از دوج کوین و ریپل می‌دهند. این شبکه پرداخت جهانی علاوه بر این توکن‌ها از  لایت‌کوین، فانتوم، ریپل و استیبل‌کوین USDC Cricle نیز پشتیبانی می‌کند. برای اطلاع از جزئیات دقیق خبر در ادامه با بیتستان همراه باشید.

پشتیبانی شبکه پرداخت Mercuryo از دوج کوین و ریپل

براساس گزارشات، شبکه پرداخت جهانی Mercuryi پشتیبانی از دوج‌کوین و ریپل را آغاز کرده است. نا گفته نماند که این شبکه‌ی پرداخت علاوه بر این توکن‌ها از فانتوم، استیبل‌کوین USDC Cricle و همچنین Litecoin پشتیبانی می‌کند.

گفتنی است که در ژوئن سال گذشته، این استارتاپ در اولین دوره سرمایه‌گذاری که شرکت target golbal رهبری آن را بر عهده داشت، بیش از ۷/۵ میلیون دلار جمع آوری کرد.

Mercuryi در سال ۲۰۱۸ تاسیس شده و از همان ابتدای کار خود با شرکت‌هایی مانند Bitfinex، bithumb، Trrzot،  binance  و Trust wallet همکاری کرده است. این کمپانی به دنبال ساخت اکوسیستمی از راهکارهای پرداخت سریع است تا از این طریق دسترسی به ارزهای دیجیتال نیز آسان شود.

Mercuryo شرح داد که شرکت ریپل اکنون به حوزه‌ی پرداخت‌های بین مرزی وارد شده است. گفتنی است که در اوایل این ماه این پلتفرم ۹ رمزارز دیگر را نیر لیست کرده بود. در ماه ژوئن این پلتفرم اعلام کرد که دفتر جدیدی را در ایالات متحده افتتاح خواهد کرد.

منبع: U.today

ریپل دوج کوین فانتوم
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.