همکاری بیت مین با مرکل استاندارد برای توسعه ماینینگ در آمریکا

همکاری بیت مین با یک شرکت توسعه ماینینگ در آمریکا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۵ بهمن ۱۴۰۰

شرکت مرکل استاندارد، اعلام کرد که این ماینر ظرفیت پذیرش 150000 دستگاه استخراج را دارد و با بیت‌مین برای توسعه ماینینگ در ایالات متحده همکاری خواهد کرد. برای خواندن جزئیات خبر همکاری بیت مین با یک شرکت توسعه ماینینگ در آمریکا با بیتستان همراه باشید.

همکاری بیت مین با یک شرکت توسعه ماینینگ در آمریکا

شرکت مرکل استاندارد، یکی از شرکت‌های بزرگ استخراج بیت‌کوین در کالیفرنیا است. این شرکت اعلام کردکه ظرفیت پذیرش 150000 دستگاه استخراج را دارد.

این شرکت قرارداد سرمایه‌گذاری مشترک با Bitmain که یکی از بزرگترین تولیدکنندگان rig استخراج بیت‌کوین در جهان است را امروز امضا کرد. این قرار داد برای توسعه مراکز داده با ظرفیت حداکثر 500 مگاوات (MW) تنظیم شده.

بیت‌مین بخش بودجه و پشتیبانی فنی برای توسعه این مراکز داده را بر عهده دارد. با توجه به گزارشات، این مراکز داده تجهیزات ماینینگ Bitmain را در خود جای خواهند داد.

در همین حین مرکل استاندارد مسئولیت اکثر سرمایه‌گذاری‌های مشترک را بر عهده دارد و پس از تکمیل فرایند توسعه مراکز داده مدیریت آن‌ها را نیز بر عهده خواهد گرفت.

همکاری بیت‌مین با مرکل استاندارد

فاز اول این پروژه مشترک بین بیت‌مین و مرکل استاندارد در تاسیسات 225 مگاواتی مرکل استاندارد در واشنگتن آغاز شده است. انتظار می‌رود این پروژه در 4 تا 5 ماه آتی تکمیل شود. همچنین مرکل استاندارد از انواع تجهیزات ماینینگ مثل S19J Pro، S19 XP و S19+ Hydro Bitmain استفاده خواهد کرد.

S19 Pro+ Hydro، جدیدترین rig استخراج بیت‌مین، از فناوری خنک‌کننده مایع استفاده می‌کند. با توجه به گزارشات و داده‌ها مرکل استاندارد یکی از اولین ماینرهای رمزنگاری در ایالات متحده خواهد بود و با توجه به تجهیزات آن تا آخر سال جاری می‌تواند به ظرفیت 4.6 اگزاهش در ثانیه (EH/s) برسد.

منبع: coindesk

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.