کیف پول متامسک با Coinbase Pay ادغام خواهد شد

ادغام کیف پول متامسک با Coinbase Pay
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۴ خرداد ۱۴۰۱

بیتستان: روز سه‌شنبه ۲۴ می، متامسک (MetaMask) یکی از پرکاربردترین و محبوب‌ترین کیف پول‌های رمزنگاری اعلام کرد که با Coinbase Pay ادغام خواهد شد. خبر ادغام کیف پول متامسک با Coinbase Pay دقیقا زمانی منتشر شد که کوین‌بیس اعلام کردT توسعه دهندگان وب ۳ می‌توانند پلتفرم پرداختی این صرافی را در برنامه‌های خود ادغام کنند.

اگر این ادغام صورت بگیرد، MetaMask اولین کیف پول خارجی خواهد بود که با Coinbase Pay همکاری می‌کند. مدیر عامل متامسک در این رابطه گفت:

ما به زودی Coinbase Pay را به عنوان روشی برای انتقال و خرید رمزارز در MetaMask ادغام خواهیم کرد. این ادغام گام دیگری برای تسهیل خرید ارزهای دیجیتال در MetaMask است.

ادغام Coinbase Pay در هفته‌های آینده برای کاربران MetaMask در دسترس خواهد بود. با این ادغام، کاربران می‌توانند از موجودی حساب خود در کوین‌بیس استفاده کرده و با استفاده از اطلاعات ذخیره شده مثل حساب‌های بانکی، کارت‌های نقدی و … اقدام به خرید و ذخیره رمزارز کنند.

هدف از راه اندازی Coinbase Pay توسط صرافی کوین‌بیس

صرافی بزرگ کوین‌بیس به منظور تسهیل انتقال آسان وجوه در اکوسیستم وب ۳، کوین‌بیس پی را در اوایل این ماه معرفی کرد. هدف این بود که سیستم‌های پرداخت رمزنگاری به صورت یکپارچه شده در بخش‌های مختلف مثل DeFi، NFT و غیره ایجاد شود.

همانطور که Coinbase توضیح داده:

Coinbase Pay یک راه قدرتمند و جدید برای خرید یا انتقال رمزارز به کیف پول یا dapp با چند کلیک است تا پروسه ورود به بازار DeFi یا خرید NFT بسیار آسان شود.

منبع: coingape

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.