ارائه‌ی اولین راه حل نگهداری دارایی دیجیتال چند زنجیره ای توسط متامسک: ادغام MMI با Cactus Custody

کیف پول متامسک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۷ بهمن ۱۴۰۰

متامسک MMI را برای ویژگی‌های امنیتی، انطباق و نگهداری بهتر با هدف قرار دادن سرمایه‌گذاران نهادی در اکوسیستم DeFi، با Cactus Custody ادغام کرد. برای خواندن جزئیات خبر ارائه‌ی اولین راه حل نگهداری دارایی دیجیتال چند زنجیره ای توسط متامسک با بیتستان همراه باشید.

ارائه‌ی اولین راه حل نگهداری دارایی دیجیتال چند زنجیره ای توسط متامسک

بازوی سازمانی MetaMask که متعلق به Consensys است برای اولین بار راه‌حل نگهداری دارایی دیجیتال چند زنجیره‌ای خود را با نام Cactus Custody  با این برنامه ادغام کرده است.

MetaMask Institutional (MMI) در ابتدا با Cactus Custody شریک شد تا ویژگی “DeFi Connector” خود را در مجموعه خدمات MMI بگنجاند. بهتر است این مورد نیز بیان شود که Cactus Custody، متعلق به پلتفرم خدمات مالی ارز دیجیتال Matrixport است.

ادغام Cactus Custody با MMI در ۲۶ ژانویه به صورت رسمی اعلام شد.

از امکانات Cactus Custody می‌توان به اتصال چند زنجیره‌ای به تمام زنجیره‌های ماشین مجازی اتریوم (EVM)، زنجیره‌های جانبی و ۲ لایه پشتیبانی شده توسط MetaMask مانند اتریوم و زنجیره هوشمند Binance همچنین Avalanche، Celo و Polygon اشاره کرد.

یوهان بورنمن (Johann Bornman)، سرپرست MMI، گفت که پشتیبانی چند زنجیره‌ای Cactus Custody با نام EVM  به موسسات این امکان را می‌دهد که آزادانه برای دارایی‌های دیجیتال خود در این شبکه‌ها bridge بزنند.

باید به این نکته توجه کرد که DeFi Connector جنبه‌های امنیتی و انطباق بیشتری را فراهم می‌کند. جنبه‌های امنیتی و انطباق بهتری مثل مسیرهای حسابرسی برای تراکنش‌های انجام‌شده در MMI، حفاظت از private key و فرآیندهای «role-based approval» در طول تعامل با پلتفرم‌های DeFi.

MMI یا متامسک؟

MMI در دسامبر ۲۰۲۰ توسعه یافت و کیف پول آن با Metamask متفاوت است. دلیل این تفاوت را اینگونه می‌توان بیان کرد که MMI با ویژگی‌های امنیتی، انطباق و نگهداری، که برای تعداد فزاینده موسساتی که روی DeFi تمرکز دارد، یکپارچه شده است. هدف این محصول این است که سرمایه‌گذاران نهادی را با کیف پول MMI خود به اکوسیستم DeFi هدایت کند.

از دیگر شرکای این برنامه، شرکت‌های بزرگی مثل شرکت نگهداری غیرمتمرکز Qredo و ارائه‌دهندگان کیف پول چند امضایی BitGO هستند.

MetaMask تعداد کاربران فعال ماهانه خود را از آگوست ۲۰۲۱ بیش از دو برابر و حدود ۲۱ میلیون، اعلام کرده است.

منبع: cointelegraph

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.