بروزرسانی‌های کاربردی کیف پول متامسک برای کاربران آیفون منتشر شد

انتشار بروزرسانی کیف پول متامسک برای آیفون
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۰ فروردین ۱۴۰۱

بیتستان: کیف پول متامسک (MetaMask) یکی از کیف پول‌های محبوب کاربران حوزه ارزهای دیجیتال در یک بروزرسانی برای سیستم عامل ios و گوشی‌های آیفون، امکانات جدیدی را برای این دسته از کاربران راه‌اندازی نمود. در پی انتشار بروزرسانی کیف پول متامسک برای آیفون، کاربران از این پس می‌توانند از طریق کارت‌های اعتباری ثبت شده در Apple Pay، رمزارز خریداری کرده و ذخیره کنند.

کف پول MetaMask که متعلق به کمپانی ConsenSys است، روز سه‌شنبه بروزرسانی‌هایی را برای کاربران آیفون و اپل پی منتشر کرد. این بروزرسانی امکان خرید ارز دیجیتال با کارت نقدی یا اعتباری ذخیره شده در تلفن همراه را به وجود می‌آورد. با این امکان دیگر نیازی به انتقال اتر (ETH) از یک صرافی متمرکز مانند Coinbase به کیف پول جهت ذخیره کردن ارز دیجیتال و یا خرید و فروش آن از بین می‌رود.

انتشار بروزرسانی کیف پول متامسک برای آیفون

MetaMask از دو درگاه پرداخت Wyre و Transak برای انجام تراکنش‌ها استفاده می‌کند. کاربران اکنون می‌توانند از کارت‌های بانکی مثل ویزا کارت و مستر کارت‌های ذخیره شده در Apple Pay برای خرید ETH و واریز روزانه حداکثر 400 دلار به کیف پول خود استفاده کنند.

طبق گزارش‌ها، با این روش هزینه‌های گس کاهش می‌یابد. طبق توییت‌های MetaMask، برخی از تراکنش‌ها حتی ممکن است بدون هزینه گس باشند.

برخی از قابلیت‌های اضافه شده در این بروزرسانی

به لطف Transak، مدتی است که امکان خرید استیبل‌کوین‌های Tether (USDT) ،USD Coin (USDC) و Dai (DAI) در شبکه اصلی اتریوم در MetaMask وجود دارد. آخرین بروزرسانی صورت گرفته به کاربران اجازه می‌دهد تا حواله‌های بانکی را انجام دهند و از کارت‌های اعتباری برای خرید بیش از 60 ارز جهانی استفاده کنند.

به گفته این شرکت، کاربران ایالات متحده می‌توانند توکن‌های Fantom و Avalanche را هم اکنون نیز با این روش خریداری کنند.

جیمز بک، مدیر ارتباطات و محتوا در ConsenSys گفته که هدف از بروزرسانی‌ها، افزایش دسترسی کاربران و کاهش هزینه‌ها و وابستگی‌ها است.

منبع: cointelegraph

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.