متامسک برای مقابله با کلاهبرداری‌های مختلف به‌روزرسانی جدید خود را عرضه کرد

به‌روزرسانی جدید متامسک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۸ مرداد ۱۴۰۱

پس از افزایش کلاهبرداری‌های مرتبط با NFT، کیف پول MetaMask به‌روزرسانی شد تا کاربران از آنچه در هنگام درخواست مجوز تایید می‌کنند، بهتر آگاه شوند. به‌روزرسانی جدید متامسک به افزایش امنیت این کیف‌پول اتریومی نیز کمک خواهد کرد. برای خواندن جزئیات این خبر با بیتستان همراه باشید.

به‌روزرسانی جدید متامسک

پس از افزایش کلاهبرداری‌های مرتبط با NFT در رسانه‌های مختلف اجتماعی، MetaMask یک مرحله به روند معاملات کیف‌پول خود اضافه کرده تا از کاربران در مقابل حملات “wallet drainer” محافظت کند.

کلاهبرداری‌ها در رسانه‌های اجتماعی در فضای NFT شدیدا افزایش یافته‌اند، به طوری که کاربران توییتر و دیسکورد زیادی هر روزه فریب این کلاهبرداران را خورده  و کیف پول‌های رمزنگاری خود را به قراردادهای هوشمند مخرب متصل می‌کنند و در نتیجه NFT و سایر توکن‌های آن‌ها به سرقت می‌رود.

با افزایش این سبک کلاهبرداری اکنون کیف پول برتر اتریوم، MetaMask، رابط کاربری خود را به روز کرده است تا به کاربران کمک کند چنین کلاهبرداری‌هایی را شناسایی کرده و از آن جلوگیری کنند.

MetaMask به روز رسانی جدید 10.18.0 را در این هفته راه‌اندازی کرد که شامل تغییری در نحوه ارائه مجوز درخواستی setApprovalForAll توسط نرم افزار است. اعطای این مجوز به قرارداد هوشمند، امکان دسترسی و انتقال تمام NFTها و توکن‌ها را در یک کیف‌پول می‌دهد.

به‌روزرسانی جدید متامسک

اسکرین شات‌های ارسال شده در GitHub MetaMask، دستور جدیدی را نشان می‌دهند که از فونت بزرگتری استفاده می‌کند و مرتبط با به‌روزرسانی جدید متامسک است.

الکس دونسکی، مهندس نرم‌افزار MetaMask در GitHub نوشت: از آنجایی که این روش (ارسال درخواست یا کد) برای کلاهبرداری‌های بسیاری مورد استفاده قرار می‌گیرد، ضروری است به آن رسیدگی کنیم. او همچنین اضافه کرد که باید سریع بود و زمان برای درست کردن خطاها بسیار کم است.

منبع: decrypt

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.