رشد ۱۰۰ درصدی توکن MANA پس از تغییر نام فیسبوک به متا

رشد ۱۰۰ درصدی توکن MANA
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 3 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۰ آبان ۱۴۰۰

توکن متاورس (MANA) شاهد افزایش ۱۰۰ درصدی ارزش خود شد. دارایی های دیجیتال مرتبط با متاورس مثل MANA و SAND پس از تغییر نام فیس‌بوک به متا ارزششان روز به روز در حال افزایش است. برای خواندن خبر رشد ۱۰۰ درصدی توکن MANA با بیتستان همراه باشید.

دارایی‌های رمزنگاری شده مرتبط با متاورس پس از تغییر نام فیس‌بوک به متا شاهد افزایش در ارزش خود بودند؛ به طوری که توکن MANA رشد ۱۰۰ درصدی و توکن SAND شاهد رشد ۳۵ درصدی داشتند.

روز پنج‌شنبه فیس‌بوک تغییر نام خود به متا را اعلام کرد. فیس‌بوک تغییر نام را برای زنده نگه داشتن متاورس ضروری دانست.

توکن MANA

MANA توکن بازی ویدئویی Decentraland، با ارزش ۳٫۳۹ دلار معامله می‌شود. این رقم نشان‌دهنده افزایش ۱۰۰ درصدی ارزش این توکن در ۲۴ ساعت اخیر است. بازی Decentraland به  نوعی ترکیبی از Minecraft و Second Life است.

توکن SAND

SAND، توکن اصلی The Sandbox، طی ۲۴ ساعت ۳۵ درصد افزایش ارزش داشته. The Sandbox، یک متاورس جامعه محور است که کاربران آن می توانند دنیای خود را بسازند.

SAND در ساعات اولیه روز به بالاترین سطح خود یعنی ۲/۴۱ دلار رسیده بود، ولی اکنون با ۳۰ درصد کاهش با قیمت فعلی خود یعنی ۱/۷۳ دلار معامله می‌شود.

توکن Metaverse Index

بر اساس گزارش اخیر Zerion، توکن Metaverse Index، روند قیمت توکن‌های متاورس برتر را دنبال کرده و یک شبه شاهد ۲۰ درصد افزایش در ارزش خود بود. البته این توکن در طول هفته اخیر ۵۰ درصد ارزشش افزایش یافته است.

توکن Metaverse Index بر اساس مقادیر چندین توکن اصلی محصولات متاورس مثل: SAND ،MANA، و AXS قیمت گذاری می‌شود. AXS، توکن اصلی بازی مشابه Pokémon با افزایش ارزش ۱۱ درصدی به قیمت ۱۳۶ دلار در ۲۴ ساعت اخیر رسید.

شروع پذیرش ارزهای دیجیتال توسط استارتاپ بیسترو

برای خواندن ادامه خبر اینجا کلیک کنید

متاورس چیست؟

اعلامیه فیس‌بوک (متا) در روز پنجشنبه نشانه روشنی بود که این شرکت می‌خواهد خود را به عنوان یکی از توسعه دهندگان اصلی متاورس معرفی کند. این قضیه به رشد ۱۰۰ درصدی توکن MANA کمک کرده است.

متاورس تجسم جدیدی از اینترنت است که در آن سطوح دو بعدی وب امروزی با محیط‌های واقعیت مجازی سه بعدی جایگزین شده‌اند.

فیس‌بوک در سخنرانی اصلی خود بیان کرد که، متاورس مکانی برای تعامل اجتماعی و تجارت خواهد بود. در متاورس محیط‌های مجازی ممکن است شامل اتاق جلسات یا تمرین باشند و تفریحات آن به شکل خرید آنلاین سه بعدی بازی یا رویدادهای موسیقی زنده خواهد بود.

جامعه رمزنگاری، دارایی‌های دیجیتالی قابل تعویض و غیرقابل تعویض را بنیانگذاری کرده است و همچنین دارایی‌های رمزنگاری را در بازی‌های سه بعدی جهان مانند Decentraland و The Sandbox به عنوان واحد ارزی، قرار داده.

با در نظر گرفتن این قضیه طبیعی است که رمزارز نقش بزرگی در متاورس ایفا خواهد کرد. فیس‌بوک نیز در سخنرانی خود به نقش مهم NFTها در متاورس اشاره کرد.

با این حال، جان کارمک (John Carmack)، مدیر ارشد فناوری Oculus، در سخنرانی خود در یوتیوب توضیح داد که به احتمال زیاد استفاده رمزارز در متاورس فیس‌بوک محدود خواهد بود.

جامعه کریپتو به طور کلی متاورس را به عنوان مجموعه‌ای از پروتکل‌های آنلاین می‌داند که به صورت موازی با یکدیگر قابل اجرا هستند. باید دانست که به لطف فناوری بلاک‌چین همه این‌ها ممکن شده است.

سرمایه‌گذاران از زمان انتشار اخبار رسمی در روز پنج‌شنبه به پیشرفت متاورس خوش‌بین هستند. اینکه متا (فیس‌بوک) از رمزارز استقبال می‌کند یا نه؟! از اهمیت بالایی برخوردار نیست و نکته این است که متاورس در حال حاضر به یک کلمه کلیدی در دنیای فناوری تبدیل شده است. گسترش متاورس خود به معنی گسترش رمزارز و اهمیت نقش آن خواهد بود.

منبع: decrypt.co

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان
مانا
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.