مایکروسافت برای ورود آفیس ۳۶۵ به دنیای واقعیت مجازی (VR) با متا همکاری می‌کند

همکاری مایکروسافت با متا برای ورود آفیس ۳۶۵ به VR
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۰ مهر ۱۴۰۱

بیتستان: مایکروسافت و متا در حال همکاری هستند تا محصولات این شرکت (مایکروسافت آفیس ۳۶۵) به حوزه متاورس و واقعیت مجازی (VR) وارد شوند. در این حالت شرکت‌ها تمایل بیشتری خواهند داشت تا به استفاده از فناوری نو ظهور متا و واقعیت مجازی ترغیب شوند. برای مشاهده اطلاعات بیشتر در مورد همکاری مایکروسافت با متا برای ورود آفیس ۳۶۵ به VR تا انتها با ما همراه باشید.

همکاری مایکروسافت با متا برای ورود آفیس ۳۶۵ به VR

در جریان سخنرانی Meta’s Connect 2022 در ۱۱ اکتبر، ساتیا نادلا، مدیرعامل مایکروسافت اعلام کرد که قابلیت تماس ویدیویی Teams با هدست واقعیت مجازی “Quest” متا و “Quest Pro” عرضه شد. از این به بعد کاربران می‌توانند در یک فضای مجازی شبیه به اتاق هیئت مدیره، جلسه برگزار کنند.

برنامه‌های کاربردی و محبوب مایکروسافت مانند Word ،Excel ،PowerPoint ،Outlook و SharePoint نیز در VR متا در دسترس خواهند بود. نادلا همچنین اضافه کرد:

در آینده امکان استریم رایانه‌ای Windows Cloud با هدست‌های متا ممکن خواهد شد.

همچنین مدیران و مسئولان کمپانی‌ها می‌توانند از این پس روی این هدست‌ها و اتفاقاتی که در قالب دنیای مجازی (VR) در حال رخ دادن است، مدیریت کاملی داشته باشند. متا ادعا می‌کند که تجهیزات جدید موجب بهبود عملکرد شده و کارها را راحت‌تر خواهند کرد.

نادلا در این سخنرانی با اشاره به سیاست‌های مستمر کار از راه دور که برای اولین بار به دلیل همه گیر شدن پاندمی COVID-19 اجرا شد، گفت:

این همه‌گیری یک فرصت کار به همراه زندگی عادی را در محیط‌های کاری اداری ایجاد کرده است.

تیم‌های مایکروسافت در فضای VR متا برای جلسات تجاری به نام اتاق کار Horizon سازگاری بیشتری خواهد داشت و می‌توانند با دستگاه‌های مختلف و در تعداد متنوع با هم جلسه داشته باشند.

منبع: cointelegraph

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.