چرا بیت کوین همچنان صعودی خواهد بود؟ مایک نووگراتز میلیاردر معروف می‌گوید

روند صعودی بیت کوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۷ مهر ۱۴۰۰

هفته اول اکتبر رمزارزها روند صعودی داشتند. اما چرا بیت‌کوین در مدت زمان کوتاه رشد قابل توجهی را تجربه کرد و چرا این رمزارز همچنان روند صعودی خواهد داشت؟ . میلیاردر مایک نووگراتز (Mike Novogratz) به سوال “چرا بیت کوین همچنان صعودی خواهد بود؟” پاسخ می‌دهد. با بیتستان همراه باشید.

رمزارز بیت‌کوین در روز جمعه به بالاترین سطح قیمت خود در ۴ ماه اخیر رسید. میلیاردر مایک نووگراتز (Mike Novogratz) در CNBC حضور داشت تا در رابطه با بازار رمزارزها صحبت کند او بیان کرد:

دلیل افزایش ارزش بیت‌کوین و اتریوم، ورود سرمایه‌گذاران جدید به این بازار است. شور و اشتیاق سرمایه‌گذاران جدید از زمانی افزایش یافت که گاوها در ابتدای سال ۲۰۲۱ وارد بازار دیجیتال شدند.

نووگراتز درصد ثروت جهانی رمزارزهای فعلی را ۰,۵ درصد اعلام می‌کند که در مقایسه با سایر بازارهای مالی بسیار کم است. طبق بیان او، بازار دیجیتال هنوز وارد دوران نوجوانی خود نشده‌؛ بنابراین درصد ثروت جهانی رمزارزها بسیار پایین است. این میلیاردر انتظار دارد با افزایش تعداد سرمایه‌گذاران جدید، این درصد بالاتر رود.

روند صعودی بیت‌کوین

علت صعود بیت‌کوین از نظر مایک نوواگراتز (Mike Novogratz)

این میلیاردر بیان کرد:

صعود بازار فقط به دلیل وارد شدن پول جدید به بازار است. ۱۷ میلیارد دلار سرمایه جدید در نیمه اول سال وارد بازار شده است.

شرکت Galaxy Digital یک شرکت مشهور و یکی از سرمایه‌گذاران در صنعت بلاک‌چین و رمزارزها است. مدیر عامل این شرکت بیان کرد که انتظار دارند، بازار رمزارزها در سه ماهه چهارم سال به بالاترین سطح خود برسد.

نوواگراتز حرکت بازار رمزارزها را با اسبی که در انتهای گوشه میدان می‌پیچد، مقایسه کرد که در نهایت برنده مسابقه می‌شود. او بیان کرد:

دارایی هایی که در سه ماهه چهارم صعودی باشند، معمولاً پایان‌های خوبی دارند؛ زیرا همه‌ی ارزش افزوده را جمع آوری می‌کنند.

منبع خبر: newsbtc

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.