مایک نووگراتز در یک پیش‌بینی عجیب گفت که بیت کوین تا ۳۸ هزار دلار سقوط می‌کند!

پیش بینی عجیب مایک نووگراتز در مورد سقوط بیت کوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۷ دی ۱۴۰۰

مایک نووگراتز کاهش قیمت بیت‌کوین تا ۳۸ هزار دلار را پیش‌بینی کرد. وی اعلام کرد که نسبت به اصلاحات اخیر، پرایس اکشن بیت‌کوین چندان آشفته نیست، ولی بر این باور است که بیت‌کوین تا ۳۸ هزار دلار کاهش خواهد یافت. برای خواندن خبر پیش بینی عجیب مایک نووگراتز در مورد سقوط بیت کوین با بیتستان همراه باشید.

پیش بینی عجیب مایک نووگراتز در مورد سقوط بیت کوین

مایک نووگراتز در مصاحبه اخیر خود پیش‌بینی کرد که نقطه حمایتی بعدی بیت‌کوین در سطح ۳۸,۰۰۰ دلار خواهد بود. مایک نووگراتز (Mike Novogratz) از سرمایه‌گذاران بزرگ آمریکایی و یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت Galaxy Digital است.

این سرمایه‌گذار بزرگ عرصه رمزارزها معتقد است که کاهش قیمت بیت‌کوین فقط یک عقب‌نشینی ساده پس از دستاوردهای درخشان بازار کریپتو در سال ۲۰۲۱ خواهد بود.

درست است که با به وقوع پیوستن این پیش‌بینی؛ دارایی‌های دیجیتالی این مدیر عامل موفق ضربه بزرگی خواهد خورد، با این حال وی اظهار کرد که نگران عملکرد برترین ارز دیجیتال در میان مدت نیست.

مدیرعامل Galaxy Digital انتظار دارد در هفته‌های آینده شاهد نوسانات بیشتری باشد.

پیش از آن، نووگراتز گفته بود که در کوتاه مدت به دلیل ضعف در بازار سهام، بیت‌کوین نزولی خواهد بود. در آن زمان وی همچنین ادعا کرد که بعید است بزرگترین ارز دیجیتال به زیر سطح ۴۰,۰۰۰ دلار سقوط کند.

بیت‌کوین و سهام آمریکا در روز پنجشنبه، پس از اقدامات غیرمنتظره سازمان فدرال رزرو، نوسانات زیادی داشتند.

روند نزولی بیت‌کوین با اعتراضات قزاقستان در مورد یکی از مراکز استخراج بیت‌کوین، تقویت شد که در نتیجه این اعتراضات، هش‌ریت شبکه بیت‌کوین افت بسیار شدیدی پیدا کرد.

با توجه به گزارشات اخیر، مارک نیوتن (Mark Newton) از Fundstrat اخیرا پیش‌بینی کرد که بیت‌کوین می‌تواند به زیر سطح حمایتی ۴۵,۶۰۰ دلار، که پایین‌ترین سطح خود در سپتامبر ۲۰۲۱ بوده هم برسد.

شاخص ترس و طمع

شاخص روزانه ترس و طمع این رمزارز، اکنون همان طور که تحلیلگر ارزهای دیجیتال، الکس کروگر (Alex Kruger) اشاره کرده، در چهار بازه زمانی مختلف، ترس شدید به چشم می‌خورد.

پیش بینی عجیب مایک نووگراتز در مورد سقوط بیت کوین

منبع: u.today

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.