مونرو ۱۷ درصد رشد کرد: روند صعودی تا چه سطحی ادامه خواهد داشت؟

رشد ۱۷ درصدی مونرو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۵ خرداد ۱۴۰۱

بیتستان: کوین‌های حریم خصوصی (Privacy Coin) علی رغم افت بازار، توانسته‌اند که روند صعودی داشته باشند و رشد کنند. مونرو از جمله این نوع کوین‌ها است که در هفت روز گذشته، ۱۷ درصد افزایش قیمت داشت. تحلیلگران دلیل رشد ۱۷ درصدی مونرو و سایر کوین‌های حریم خصوصی را، خارج شدن از تحت تاثیر روند بیت‌کوین و اتریوم می‌دانند.

کوین‌های حریم خصوصی در بازار ارزهای دیجیتال جذابیت بیشتری پیدا می‌کنند و به مرور از همبستگی و تحت تاثیر بودن بیت‌کوین و اتریوم خارج می‌شوند. با افزایش تقاضا برای استفاده از این نوع کوین‌ها، رمزارزهایی مثل مونرو توانسته‌اند که در وضعیت نزولی بودن قیمت‌ها، رشد کنند.

طبق داده‌های CoinMarketCap، رمزارز XMR در هفت روز گذشته با وجود اصلاحات مداوم در بازار کریپتو، تقریباً ۱۷ درصد رشد کرده است. به نظر می‌رسد مونرو به طور کامل تحت تاثیر روند بیت‌کوین و سایر دارایی‌های دیجیتالی نیست و در طول این دو هفته گذشته، حرکت رو به رشدی دارد.

رشد ۱۷ درصدی مونرو

این روند صعودی و رو به رشد موجب شد که مونرو تقریبا بتواند نیمی از اصلاح قیمت ۶۰ درصدی خود را جبران کند.

محبوبیت ارزهای دیجیتال حریم خصوصی

پیش از این، ارز دیجیتال لایت‌کوین کلاسیک، به‌روزرسانی جدیدی را اجرا کرده بود که تراکنش‌های ناشناس را امکان پذیر می‌ساخت. با این حال بسیاری از صرافی‌های متمرکز نگرانی‌های خود نسبت به این به‌روزرسانی جدید را اعلام کردند و به کاربران هشدار دادند که تراکنش‌های ارسال شده به صرافی‌ها را با استفاده از فناوری جدید پردازش نخواهند کرد.

چنین قابلیتی در برخی اوقات به ضرر کوین‌های حریم خصوصی مثل مونرو تمام شده، چرا که XMR همیشه محبوبیت کمی در صرافی‌های ارزهای دیجیتال داشت. دلیل اصلی این امر نیز استفاده مجرمان از آن برای پولشویی بوده است.

در زمان نگارش این خبر، مونرو با موفقیت مقاومت محلی ۲۰۰ دلار را شکسته و در حدود ۲۰۵ دلار معامله می‌شود.

منبع: u.today

مونرو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.