جذب سرمایه ۳ میلیون دلاری بازی مانکی بال (MonkeyBall)

پلتفرم بازی MonkeyBall پایان دور مالی (سرمایه پذیری) اخیر خود را تأیید کرده و در طی این دوره توانسته که بیش از ۳ میلیون دلار جذب سرمایه کند.
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۳۰ مهر ۱۴۰۰

بازی‌های بلاک‌چین به سرعت در حال رشد هستند و طرفداران زیادی نیز به خود جلب می‌کنند. یکی از این بازی‌هایی که توانسته هم درآمد مناسبی را برای مخاطبان خود فرآهم کند و هم این که مورد توجه سرمایه‌گذاران حوزه بازی‌های بلاک‌چین قرار بگرید، بازی MonkeyBall نام دارد. این بازی به تازگی توانسته که ۳ میلیون دلار سرمایه جذب کند. با بیتستان همراه باشید تا جزئیات بیشتری از جذب سرمایه ۳ میلیون دلاری بازی مانکی بال در اختیارتان قرار دهیم.

جذب سرمایه ۳ میلیون دلاری بازی مانکی بال

Monkey Ball یک بازی فوتبال مبتنی بر بلاک‌چین است و می‌تواند برای کاربران خود درآمد هم به ارمغان آورد. مانکی بال که نوعی بازی خیابانی فوتبالی است، جزو بازی‌های سرگرم کننده محسوب شده که شخصیت‌های اصلی آن نیز همان طور که از نام بازی می‌توان حدس زد، میمون‌های بازی گوش هستند.

پلتفرم بازی MonkeyBall پایان دوره مالی (سرمایه پذیری) اخیر خود را تأیید کرده و در طی این دوره توانسته که بیش از ۳ میلیون دلار جذب سرمایه کند.

شرکت‌کنندگان و سرمایه‌گذاران در این پلتفرم مجموعه‌ای از شرکت‌های مطرح مانند Solana Capital ،Republic ،NFX ،iAngels، Longhash ،CMS ،Jump Capital ،Youbi ،Morningstar Ventures ،Banter Capital ،Ascentive Assets ،MarketAcross ،Node Capital و ZBS Capital ،Metaversal هستند.

اورن لانگبرگ (Oren Langberg) مدیر بازاریابی این پلتفرم گفت:

ما واقعاً هیجان زده‌ایم که فهرستی از سرمایه‌گذاران شگفت انگیز و مشهور از MonkeyBall حمایت می‌کنند

وی ادامه داد:

“بازی برای کسب درآمد” یک برنامه هیجان انگیز و در حال رشد برای صنعت بلاک‌چین و NFT است، اما پیدا کردن بازی‌های باکیفیت آسان نیست. اولین بازی برای کسب درآمد واقعاً عالی باشد، هنوز به وجود نیامده و ما سخت در تلاش هستیم تا در آینده MonkeyBall را به چنین بازی تبدیل کنیم.

در زیر می‌توانید این خبر را نیز بخوانید

بازی WonderHero با امکان خرید و فروش از طریق NFT رونمایی خواهد شد

MonkeyBall یک بازی فوتبال آرکید سریع و با سرعتی مناسب است که بازیکنان را در قالب یک تیم می‌توان به حرکت درآورد تا با تیم‌هایی متشکل از میمون‌های دیگر به رقابت بپردازند. با هر پیروزی، توکن‌هایی را به عنوان پاداش دریافت خواهید کرد و می‌توانید با آن اقدام به خرید استادیوم و دیگر امکانات موجود در بازی نمایید.

MonkeyBall که به دلیل ارزش تولید بالا و تجربه بازی دلپذیر مورد توجه قرار گرفته، بر روی موتور Unity توسعه داده شده است، به این معنی که می توان آن را هم روی دسکتاپ و هم بر روی موبایل نصب کرد.

این بازی رنگارنگ زاییده فکر تیمی متشکل از کهنه کارهای هر دو بخش رمزنگاری و صنعت بازی سازی است.

منبع: cryptobriefing

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.