بیش از ۱۴۳ میلیون توکن شیبااینو در سه روز گذشته سوزانده شده است!

سوزانده شدن بیش از ۱۴۳ میلیون توکن شیبا اینو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱ اسفند ۱۴۰۰

بیتستان: اخبار حاکی از آن است که در سه روز گذشته بیش از 143 میلیون توکن SHIB به آدرس‌های غیرقابل استفاده انتقال داده شده است تا از حجم موجود در گردش این رمزارز کاسته شود. انتقال یک توکن به آدرس‌های غیر قابل استفاده در صنعت ارزهای دیجیتال، توکن سوزی نامیده می‌شود. با سوزانده شدن بیش از ۱۴۳ میلیون توکن شیبا اینو در سه روز گذشته، تاکنون حدود 410,303,115,608,069 SHIB از بین رفته است.

سوزانده شدن بیش از ۱۴۳ میلیون توکن شیبا اینو

همانطور که صفحه‌ی @Shibburn در توییتر گزارش داده است، در سه روز گذشته، اعضای مختلف جامعه شیبااینو بیش از 143/1 میلیون از این رمزارز را سوزانده‌اند.

بیشترین میزانی که به یک کیف پول غیر قابل برداشت انتقال داده شده است، در مجموع 111,111,111 کوین بود که سه روز پیش انجام گرفته.

سوزانده شدن بیش از ۱۴۳ میلیون توکن شیبا اینو

وب‌سایت Shibburn که اقدام به جمع‌آوری داده‌های مربوط به تیم‌های مختلف رایتینگ SHIB در Etherscan می‌کند، گزارشی را به اشتراک گذاشت. گزارش وب‌سایت Shibburn نشان می‌دهد که آخرین توکن سوزی SHIB، حدود 7 و 4 ساعت پیش رخ داده است.

در هر دو بار، به میزان 1,882,892 توکن به یک کیف پول غیرقابل استفاده منتقل شده است.

بر اساس داده‌های منتشر شده در همین وب سایت، از زمان عرضه اولیه یک کوادریلیون توکن شیبااینو، تاکنون 410,303,115,608,069 SHIB، نابود شده است. 41,017,938,837,733 SHIB در حال حاضر وجود دارد و توسط کاربران معامله می‌شود.

همانطور که توسط U.Today نیز گزارش شده بود، دو تیم که متعهد به سوزاندن توکن‌های SHIB شده‌اند، 887 میلیون شیبااینو را نابود کرده‌اند. Bigger Entertainment و SHIB Travis Johnson دو تیم مسئول سوزاندن شیبااینو هستند.

منبع: u.today

شیبا اینو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.