کیف پول‌های ناشناس 140 میلیون دلار XRP را جابه جا کردند

جابه جایی ۱۴۰ میلیون دلار XRP توسط کیف پول های ناشناس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۱ آبان ۱۴۰۰

بیتستان: عوامل زیادی می‌توانند بر بازار رمزارزها تاثیر بگذارند که یکی از آن‌ها نهنگ‌ها هستند. نهنگ‌های ارزهای دیجیتال با داشتن سهم بزرگی از رمزارزها، می‌توانند تاثیر زیادی بر ارزش آن‌ها داشته باشند. اما جابه جایی ۱۴۰ میلیون دلار XRP توسط کیف پول های ناشناس چه تاثیری بر این رمزارز می‌گذارد؟

جابه جایی ۱۴۰ میلیون دلار XRP توسط کیف پول های ناشناس

ساعاتی پیش سرویس ردیابی نهنگ‌های ارزهای دیجیتال از جابه جایی ۱۴۰ میلیون دلار XRP توسط کیف پول‌های ناشناس خبر داد. طبق گزارش سرویس ردیابی Whale Alert، کیف پول‌های ناشناس علاوه بر خرید مقدار زیادی XRP، حجم زیادی از این رمزارز را در صرافی ارز دیجیتال Binance، بین یکدیگر مبادله می‌کنند.

نهنگ ریپل

دو ساعت پیش، دو کیف پول ناشناس، بیش از 70 میلیون دلار XRP را با یکدیگر مبادله کردند. در همین حین تراکنش دیگری در XRP رخ داد. کیف‌پولی که آدرس آن به KsTqv ختم می‌شود دوباره بیش از 70 میلیون دلار XRP را به حساب دیگری منتقل کرد.

تا این لحظه، کیف‌پول “KsTqv” در مجموع مبلغی نزدیک به 147.7 میلیون دلار به کیف‌پول “ijEGb” منتقل کرده است.

به گفته صرافی binance، اخیرا هیچ انتقالی به ارزش 140 یا 70 میلیون دلار در این صرافی انجام نشده است، این تنها یک معنی دارد که شخصی که تراکنش‌های بزرگ انجام می‌دهد، قصد فروش رمزارزها را ندارد، مگر اینکه در فرابورس آن‌ها را معامله کند.

معاملات فرابورس معمولا با کمک شخص ثالثی انجام می‌شود که فرآیند معامله را کنترل می‌کند تا امنیت هر دو طرف حفظ شود و از اینکه معامله و انتقال وجوه به درستی انجام شده است، اطمینان حاصل کنند. اما در این مورد، انتقال رمزارزها مستقیما از یک کیف به کیف دیگر انجام شده است.

در حالی که برخی از کیف پول‌های ناشناس مقادیر زیادی پول را بین یکدیگر مبادله می‌کنند، بعضی از این نهنگ‌های سرمایه‌گذار از صرافی‌هایی که معروفیت کمتری دارند برای خرید XRP استفاده می‌کنند.

قیمت ریپل xrp

به گفته Whale Alert، این کیف پول 15.7 میلیون دلار XRP از صرافی Binance خریداری کرده و بلافاصله آن‌ها را به آدرس کیف‌پول خصوصی منتقل کرده است.

قیمت XRP پس از عقب نشینی 11.6 درصدی در 24 ساعت اخیر، با رشد 3.5 درصدی مواجه شد.

منبع: u.today

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.