۴۸ هزار بیت‌کوین توسط نهنگ‌های ناشناس جابجا شده است

۴۸ هزار بیت‌کوین توسط نهنگ‌های ناشناس جابجا شده است
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۶ مهر ۱۴۰۱

بیتستان: طبق گزارش سرویس ردیابی Whale Alert، نهنگ‌های بزرگ و ناشناسی در عرض چند ساعت گذشته، ۴۸ هزار واحد بیت‌کوین را به ارزش تقریبی ۱ میلیارد دلار، جابجا کرده‌اند. جابجایی ۴۸ هزار بیت کوین توسط نهنگ ها می‌تواند یک نشانه برای از سرگیری روند صعودی این رمزارز باشد.

جابجایی ۴۸ هزار بیت کوین توسط نهنگ ها

سرویس محبوب ردیابی رمزارز Whale Alert، که تراکنش‌های بازار ارزهای دیجیتال را ردیابی می‌کند، اخیرا اعلام کرده که ۴ تراکنش بزرگ بیت‌کوین را ردیابی کرده است.

در این ۴ تراکنش، ۴۷,۸۴۶ بیت‌کوین جابجا شده. در این میان Santiment نیز گزارشی را منتشر کرده که نشان می‌دهد هش‌ریت بیت‌کوین با وجود پایین ماندن قیمت به بالاترین حد خود رسیده و امکان احیای قیمت این رمزارز وجود دارد.

جابجایی ۴۸ هزار بیت کوین توسط نهنگ ها

در ۳ مورد از این تراکنش‌ها، هر بار ۱۳ هزار واحد بیت‎کوین جابجا شده است. ارزش کلی بیت‌کوین‌های جابجا شده نیز ۹۳۹/۸ میلیون دلار تخمین زده می‌شود. در همه تراکنش‌ها، مقدار مشخصی BTC از کیف پول‌های مختلف به آدرس‌های مختلف دیگر ارسال شده است. به نظر می‌رسد که نهنگ‌ها در حال توزیع مجدد دارایی‌های خود هستند.

جابجایی ۴۸ هزار بیت کوین توسط نهنگ ها

بر اساس گزارش کوین مارکت کپ، پس از جابجایی این مقدار بیت‌کوین، قیمت BTC با ۱/۴۹ درصد رشد در ۲۴ ساعت گذشته، به ۱۹,۵۳۷ دلار رسیده است. این رمزارز تلاش می‌کند تا ضررهای اخیر خود را پس از افتی که از سطح ۱۹,۸۰۰ دلار کرده، جبران کند.

منبع: u.today

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.