Mover از سه توکن اصلی شیبا اینو پشتیبانی می‌کند

پشتیبانی Mover از شیبااینو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۶ بهمن ۱۴۰۰

بر اساس اخبار منتشر شده Mover پشتیبانی کامل خود را از سه توکن برتر شیبا اینو (SHIB، LEASH و BONE) اعلام کرد. اکنون امکان پرداخت با این سه توکن توسط کارت‌های اعتباری Mover فراهم شده است. برای خواندن جزئیات خبر پشتیبانی Mover از 3 توکن اصلی شیبااینو با بیتستان همراه باشید.

بر اساس اعلامیه اخیر Mover که در توییتر منتشر شد، این استارتاپ از سه توکن اصلی شیبا اینو SHIB، LEASH و BONE پشتیبانی خواهد کرد. Mover یک استارتاپ جدید است که اولین کارت اعتباری متاورس یا متاکارت را ساخته.

پشتیبانی Mover از شیبااینو

Mover امکان پرداخت با شیبا اینو را برای کاربران کارت‌های اعتباری رمزنگاری خود فراهم کرد.

کارت‌های اعتباری Mover

در کارت‌های اعتباری رمزنگاری Mover علاوه بر سه توکن شیبا اینو توکن‌های دیگری نیز برای شارژ این کارت‌ها استفاده می‌شود. توکن‌هایی مانند اتریوم (ETH)، Magic Internet Money (MIM)، Olympus DAO (OHM)، Frax Coin (FRAX) و چندین استیبل‌کوین. همچنین بعضی از ارزهای دیجیتال دیگر نیز در Mover لیست شده‌اند.

Mover یک توکن غیرقابل تعویض (NFT) در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد که کارت اعتباری شخصی کاربران را اجرا می‌کند. این توکن پاداش‌ها را از Metaverses جمع‌آوری و آن‌ها را در یک حساب شخصی ذخیره می‌کند.

کارت اعتباری Mover که همراه با NFT ارائه می‌شود، در تمام مکان‌هایی که از کارهای ویزا پشتیبانی می‌کنند معتبر است. همین قضیه به کاربران امکان استفاده از این کارت‌های اعتباری را در بسیاری از تجارت‌ها می‌دهد.

Mover، پس از این که در سال ۲۰۲۰ تأسیس شد، اعلام کرد که به یک سازمان غیرمتمرکز خودمختار (DAO) تبدیل خواهد شد و کنترل این سازمان را به جامعه خواهد داد.

کارت اعتباری رمزنگاری چیست؟

کارت‌های اعتباری رمزنگاری شده در واقع عملکردی مشابه کارت‌های پرداخت معمولی دارند. تنها تفاوت بین کارت‌های رمزنگاری و معمولی این است که در کارت‌های اعتباری رمزنگاری از ارزهای دیجیتال برای پرداخت هزینه محصولات و خدمات استفاده می‌شود.

البته باید به این نکته نیز اشاره کرد که کابر به صورت مستقیم از بیت‌کوین، اتریوم یا سایر ارزهای دیجیتال برای پرداخت استفاده نمی‌کند. در حقیقت هنگام استفاده از این کارت‌ها ارزهای دیجیتال شما به ارز فیات محلی تبدیل شده و سپس به فرد ارائه دهنده خدمات یا محصول ارسال می‌شود.

منبع: u.today

بیت کوین اتریوم شیبا اینو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.