Coinbase به شریک تجاری NBA تبدیل شد

همکاری NBA با کوین بیس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۸ مهر ۱۴۰۰

امروزه صرافی‌های بزرگ ارزهای دیجیتال بر سر محبوبیت و معروفیت با یکدیگر رقابت می‌کنند. اغلب صرافی‌ها و شرکت‌های نوپا از همکاری با سلبریی‌ها برای افزایش آگاهی و معرفی خود به کاربران استفاده می‌کنند. صرافی کوین بیس اینبار در بازاریابی خود موفق به عقد قرارداد با NBA شده است. جزئیات همکاری NBA با کوین بیس را در بیتستان بخوانید.

همکاری NBA با کوین بیس

اتحادیه ملی بسکتبال در بیانیه مطبوعاتی خود در 19 اکتبر از امضای یک قرارداد چند ساله با Coinbase، بزرگترین پلتفرم معاملات رمزنگاری آمریکا، خبر داد. در همکاری NBA با کوین بیس، طبق یک قرارداد Coinbase به عنوان شریک انحصاری NBA در لیگ NBA G، انجمن ملی بسکتبال زنان (WNBA) و سایر لیگ‌ها شناخته خواهد شد.

برگزاری مزایده پاراچین پولکادات توسط بایننس

جزئیات خبر را در ادامه بخوانید

در بخشی از این قرارداد ذکر شده است که صرافی Coinbase در هنگام پخش بازی‌های تلویزیونی، نام تجاری و همچنین محتواهای منحصر به فرد خود را به منظور افزایش آگاهی از رمزنگاری پخش خواهد کرد.

کیت روچ (Kate Rouch)، مدیر بازاریابی Coinbase، می‌گوید که این شرکت به عقد قرارداد با NBA افتخار می‌کند:

آزادی مشارکت و بهره‎مندی از چیزهایی که به آن‌ها اعتقاد دارید در مرکز مأموریت Coinbase قرار دارد. هیچ کس به اندازه طرفداران NBA و WNBA این را باور نمی‌کند. ما مفتخریم که به شریک رسمی ارزهای رمزنگاری شده لیگ تبدیل شویم.

سهام Coinbase بعد از پخش این خبر در مطبوعات و رسانه‌ها، تقریبا 3 درصد افزایش یافته است.

منبع: u.today

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.