هش‌ریت بیت‌کوین به یک رکورد تاریخی دست پیدا کرد

رکورد تاریخی هش ریت بیت کوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۱ آذر ۱۴۰۰

دیروز در ۱۰ دسامبر ۲۰۲۱، نرخ هش بیت‌کوین به یک رکورد تاریخی دست پیدا کرد و توانست سطح ۱۹۰ EH/s را لمس کند. این در حالی است که نرخ هش بیت‌کوین در در اوایل جولای ۲۰۲۱ به پایین‌ترین حد چند ماهه خود یعنی ۸۴ EH/s رسیده بود. با بیتستان همراه باشید تا به خبر رکورد تاریخی هش ریت بیت کوین بپردازیم.

هش‌ریت بیت‌کوین دوباره به یک رکورد تاریخی جدید دست پیدا کرد. دیروز در ۱۰ دسامبر ۲۰۲۱، شبکه بیت‌کوین (BTC) یک جهش در نرخ هش خود به ثبت رساند و برای اولین بار در تاریخ از ۱۸۱ EH/s فراتر رفت.

در رکورد جدید ثبت شده، نرخ هش بیت‌کوین ۱۹۰ EH/s اعلام شده است. با این احتساب، بیت‌کوین تاثیرات قوانین سختگیرانه چین را پشت سر گذاشته و توانسته از نظر هش‌ریت جانی دوباره بگیرد.

بهتر است بدانید که در اوایل جولای ۲۰۲۱، هش‌ریت بیت‌کوین (BTC) به پایین‌ترین حد چند ماهه خود یعنی ۸۴ EH/s رسیده بود. بیت‌کوین در عرض پنج ماه دوباره توانست که نرخ هش خود را بهبود بخشد و به رکورد جدیدی دست پیدا کند.

رکورد تاریخی هش ریت بیت کوین

تاثیر قوانین دولت چین بر نرخ هش بیت‌کوین:

همان طور که در خبرهای چند ماه گذشته نیز اعلام کرده بودیم، چین استخراج و خرید و فروش بسیاری از رمزارزها من جمله بیت‌کوین را ممنوع اعلام کرده بود، به سبب همین قوانین سختگیرانه، میزان هش بیت‌کوین دچار تغییرات زیادی شد و کاهش پیدا کرد.

بعد از وضع این قوانین و اجرایی شدن آن‌ها، اکثر ماینرها و برخی از شرکت‌های فعال در حوزه استخراج رمزارز به خارج از کشور نقل مکان کردند. ایالات متحده، قزاقستان، مغولستان و فدراسیون روسیه از جمله مقاصدی بودند که از استخراج کنندگان پذیرایی کردند.

منبع: u.today

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.