هش ریت اتریوم کلاسیک به بالاترین حد خود رسید!

ATH جدید هش ریت اتریوم کلاسیک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱ شهریور ۱۴۰۱

بیتستان: با توجه به داده‌های ارائه شده، هش ریت اتریوم کلاسیک به بالاترین حد خود رسیده است. ثبت ATH جدید هش ریت اتریوم کلاسیک نشان می‌دهد که ماینرهای اتریوم برای ادامه فعالیت خود به سوی اتریوم کلاسیک رفته‌اند. برای اطلاع از جزئیات دقیق در ادامه با ما همراه باشید.

ATH جدید هش ریت اتریوم کلاسیک

بر اساس گزارشات ارائه شده، هش ریت اتریوم کلاسیک در یک ماه گذشته رشد بسیاری داشته؛ به طوری که توانسته به ATH جدیدی برسد.

کمتر از یک ماه مانده تا ادغام جدید اتریوم راه‌اندازی و نسخه جدید اتریوم فعال شود. از این رو ماینرهایی که با اثبات کار pow کار می‌کنند، مجبور هستند برای استخراج اتریوم به دنبال گزینه دیگری باشند. در این بین اتریوم کلاسیک به عنوان یکی از بهترین گزینه‌ها محسوب می‌شود.

ادغام اتریوم و علاقه ماینرهایی که بر اساس اثبات کار فعالیت می‌کنند، باعث شده تا نرخ هش ریت اتریوم کلاسیک رشد زیادی داشته باشد. بر اساس داده‌ها، هش ریت اتریوم کلاسیک به بالاترین حد خود رسیده است.

اکنون هش ریبت اتریوم کلاسیک TH/s37/41 (تراهش بر ثانیه) است.

افزایش هش ریت اتریوم کلاسیک

گفتنی است که استخرهای استخراج اترماین و پولین با مجموع هش ریت حدود ۱۶ تراهش بر ثانیه، ۴۰ درصد از هش ریت اتریوم کلاسیک را به خود اختصاص داده‌اند.

شبکه اتریوم کلاسیک از آوریل سال ۲۰۲۲ با کاهش مداوم قدرت ماینینگ مواجه بود. با این حال، افزایش اخیر نشان می‌دهد که ماینرها برای ادامه فعالیت خود و استخراج اتریوم به سوی اتریوم کلاسیک آمده‌اند.

رشد هش ریت اتریوم کلاسیک

منبع: ambcrypto

اتریوم اتریوم کلاسیک
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.