قوانین جدید برای دارایی‌های دیجیتال در هند

قوانین جدید برای دارایی های دیجیتال در هند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۷ آبان ۱۴۰۰

بیتستان: اغلب کشورها با تنظیم قوانین، سعی در کنترل بازار رمزارزها دارند. دولت هند نیز به دنبال یک قانون جدید برای این بازار گسترده است. به نقل از خبرگزاری‌ها، هند در نظر دارد تا کریپتو را به عنوان یک کالا درنظر بگیرد. اما قوانین جدید برای دارایی های دیجیتال در هند به چه صورت خواهد بود؟

قوانین جدید برای دارایی های دیجیتال در هند

بر اساس گزارش روز سه‌شنبه، از رسانه هندی Business Today، مقامات وزارت دارایی این کشور گفتند که چارچوب قانونی احتمالی ارزهای دیجیتال را بیشتر به کالاها نزدیک‌تر می‌کند تا ارزها.

اگر قوانین جدید برای دارایی های دیجیتال در هند عملی شود، رویکردی متفاوت از ممنوعیت کامل دارایی‌های دیجیتال در کشور را نشان می‌دهد، که برخی از قانون‌گذاران هندی در نظر گرفته‌اند.

مقامات اظهار کردند که هر قانون جدید در مورد ارزهای دیجیتال، زمانی مشخص می‌شود که دولت بودجه کشور را ارایه دهد (اول فوریه)، و قوانین از سال مالی جدید اجرایی خواهد شد. آن‌ها اضافه کردند که با بانک رزرو هند یا RBI درگیر هستند تا جزئیات هر چارچوب قانونی کریپتو را بررسی کنند.

بلوکه شدن سرمایه کاربران ایرانی در صرافی‌های خارجی

جزئیات خبر را در ادامه بخوانید

برچسب زدن کریپتو به‌عنوان «دارایی» طبق قوانین هند، احتمالا پیامدهای مالیاتی برای سرمایه‌گذاران خرد و صرافی‌ها در این کشور خواهد داشت. طبق گزارش‌ها، وزارت مالیات هند به دنبال مالیات بر درآمدهای ارزهای دیجیتال از طریق معاملات و مبادلات است، اما ظاهرا هیچ تصمیمی از طرف دولت گرفته نشده.

با جمعیت 1.4 میلیارد نفری هند، انتخاب این دولت کشور، برای ایجاد یک چارچوب قانونی مشخص برای ارزهای رمزنگاری شده احتمالا اعتراضات قابل توجهی در سراسر کشور ایجاد می‌کند. از زمان لغو ممنوعیت کلی RBI در ماه مارس، دولت هند موضع قاطعی در مورد تنظیم ارز دیجیتال اتخاذ نکرده است.

از آن زمان، گزارش‌های متعددی به نقل از منابعی در داخل دولت، نشان می‌دهد که پارلمان کشور از ایجاد قانون جدید ممنوعیت تجارت کریپتو در هند، عقب‌نشینی می‌کند و همچنین به دنبال راه‌حل‌های جایگزین برای تنظیم دارایی‌های دیجیتال است.

منبع: cointelegraph

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.