پورتال توکن سوزی جدید شیبااینو: بیش از 105 میلیون توکن SHIB دیگر سوزانده شد

پورتال جدید برای سوزاندن شیبااینو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۳۰ مرداد ۱۴۰۱

وب سایت playzone.online به عنوان پورتال جدید برای سوزاندن شیبااینو، معرفی شد. این پورتال که یک سایت بازی‌های موبایلی شیبااینو است، از بازدید کاربران درآمد کسب کرده و با آن توکن‌های شیبااینو را می‌سوزاند. برای خواندن جزئیات بیشتر با بیتستان همراه باشید.

حساب توییتر shib_superstore، که نمایندگی فروشگاه آنلاین بازی‌های SHIB burn را در اختیار دارد، اعلام کرد که وب‌سایت جدیدی برای سوزاندن Shiba Inu شناسایی کرده است.

@shib_superstore در توییت خود به وب سایت playzone.online اشاره کرد که در پورتال Shib Superstore لیست شده است.

این سایت به گونه‌ای طراحی شده که بسته به تعداد کاربرانی که از آن بازدید کرده‌اند، سود کسب می‌کند و با سود کسب شده، توکن‌های SHIB را از چرخه خارج می‌کند (توکن سوزی می‌کند).

playzone.online می‌تواند حتی نظر افرادی که توکن شیبااینو ندارند را نیز به خود جلب کند. هدف از جذب این سبک کاربران، علاقه‌مند کردن افراد به توکن SHIB است تا با انجام بازی، به سوزاندن بیشتر توکن کمک کنند.

پورتال جدید برای سوزاندن شیبااینو

سوزاندن ۱۰۵ میلیون SHIB توسط SHIB army

طبق گرازش منتشر شده توسط حساب توییتر Shibburn، طی ۲۴ ساعت گذشته، ۱۰۵,۱۶۵,۶۵۸ توکن شیبااینو سوزانده شده است. این توکن سوزی در 8 تراکنش صورت گرفته است.

وب سایت جدید برای سوزاندن شیبا اینو

در حال حاضر، تعداد کل توکن‌های سوزانده شده SHIB به ۴۱۰,۳۷۷,۵۵۴,۰۸۸,۳۰۱ می‌رسد؛ اما  همچنان ۵۵۸,۲۳۳,۹۹۵,۶۷۷,۱۷۸ SHIB در گردش است.

منبع: u.today

شیبا اینو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.