یک نهنگ جدید 170 میلیارد توکن شیبا اینو خریداری کرد!

خرید 170 میلیارد توکن شیبا اینو توسط یک نهنگ جدید
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۶ آبان ۱۴۰۰

بیتستان: شیبااینو، دومین توکن میم محبوب، پس از به ثبت رساندن اوج تاریخی خود با کاهش قیمت مواجه شد. بازار شیبااینو اصلاح شدیدی را تجربه کرد و نهنگ‌ها از این فرصت برای خرید توکن‌های بیشتر استفاده کردند. جزئیات خرید 170 میلیارد توکن شیبا اینو توسط یک نهنگ جدید را در ادامه بخوانید.

خرید 170 میلیارد توکن شیبا اینو توسط یک نهنگ جدید، نشان دهنده این است که نهنگ‌های شیبا اینو، نه تنها توکن مورد علاقه خود را تنها نمی‌گذارند، بلکه برای خرید بیشتر این توکن مشتاق هستند.

اولین تراکنش بزرگ توسط این نهنگ، دیروز و در حالی ثبت شد که او مقداری توکن شیبا به ارزش 6 میلیون دلار خریداری کرد. در زمان این خرید، توکن شیبااینو پس از یک اصلاح گسترده در بازار ارزهای دیجیتال، با قیمت حدود 0.000049 دلار معامله می‌شد.

بار دیگر زمانی که قیمت شیبا به 0.000048 دلار کاهش یافت، این نهنگ تصمیم گرفت تا مجددا مقدار کمی از توکن‌های شیبااینو را بخرد. این نهنگ در دومین خرید خود، 2.3 میلیون دلار توکن شیبااینو خرید.

آیا وجود نهنگ‌ها باعث رشد توکن می‌شود؟

با افزایش تعداد نهنگ‌ها، این سرمایه‌گذاران کنترل بازار را به دست می‌گیرند و فعالان بازار انتظار دارند این روند معکوس شود. پس از رسیدن شیبااینو به ATH قبلی خود، سهم نهنگ‌ها در شبکه تا حدودی کاهش یافت. خروج سرمایه نهنگ‌ها منجر به اصلاح بزرگ 45 درصدی در کمتر از یک هفته شد.

با افزایش تعداد نهنگ‌ها در بازار، معامله‌گران خرده فروشی اقلیت بازار را تشکیل خواهند داد. نهنگ‌ها برخلاف تاجران خرده فروش، بیشتر تمایل دارند تا زمانی که توکن ATHهای جدید ثبت کند، موقعیت خود را حفظ کنند.

پیش بینی قیمت اتر تا پایان سال ۲۰۲۱ توسط رائول پال

برای خواندن متن کامل خبر کلیک کنید

ارزش بازار شیبااینو چگونه است؟

در حال حاضر، شیباانو پس از از دست دادن 10 درصد از ارزش خود در روز گذشته، در پایین‌ترین سطح محلی جدید قرار گرفته و با قیمت  0.0000479 دلار معامله می‌شود. با توجه به حجم معاملات، علاقه معامله‌گران خرده فروشی به سرمایه‌گذاری در شیبااینو، 98 درصد کاهش یافته است.

قیمت شیبا نمودار

از دست دادن ارزش توکن، دلیل اصلی کاهش شدید سود تاجران است. اما در صورت اصلاح 40 درصدی دیگر، نرخ سود به قیمت‌های پس از پمپ باز می‌گردد. این که این اتفاق به دلیل وفور قدرت فروش یا حتی خرید قدرت در بازار باشد، بعید به نظر می‌رسد.

منبع: U.TODAY

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان
شیبا اینو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.