توییت جدید حساب رسمی شرکت نیواگ احتمال پذیرش شیبااینو را افزایش داد

پذیرش شیبا اینو توسط نیواِگ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۹ آبان ۱۴۰۰

بیتستان: شیبااینو، دومین رمزارز میم‌کوین، همیشه جنجال به پا می‌کند. این رمزارز محبوب، طی ماه‌های اخیر شهرت بسیاری کسب کرده است و اغلب صرافی‌ها آن را در فهرست خود قرار داده‌اند. این بار نیز خرده فروش آنلاین Newegg شایعات پذیرش شیبااینو را برانگیخته است. اما شایعه پذیرش شیبا اینو توسط نیواِگ از کجا منشا گرفته است؟

پذیرش شیبا اینو توسط نیواِگ

حساب رسمی شرکت نیواگ، در یک توییت مرموز، از توسعه دهنده اصلی (Shytoshi Kusama) و شیبااینو خواست تا با این شرکت در تماس باشد. این توییت مرموز باعث برانگیخته شدن شایعاتی درباره پذیرش شیبا اینو توسط نیواِگ شد.

پذیرش شیبا اینو در نیواِگ

انجمن شیبااینو، بلافاصله بعد از این توییت، شروع به گمانه‌زنی کرد که Newegg ممکن است شیبا را به عنوان یک گزینه پرداخت جدید به فهرست خود اضافه کند.

در ماه آوریل، خرده فروش آنلاین نیواگ، پرداخت با دوج‌کوین را فعال کرد.

خرده فروشی نیواگ، بیت‌کوین را در سال 2014 در فهرست خود قرار داد. طی این اقدام، نیواگ به یکی از اولین خرده فروشی‌هایی تبدیل شد که امکان پرداخت با رمزارزها را به کاربران خود داده بود.

این شرکت به جز بیت‌کوین و دوج‌کوین، رمزارزهایی مثل بیت‌کوین کش، لایت‌کوین، اتر، دای و چهار استیبل‌کوین (BUSD، USDC، GUSD و PAX) را نیز به عنوان روش پرداخت از کاربران خود می‌پذیرد.

آدام آرون، مدیرعامل مجموعه سینمایی AMC، اخیرا تایید کرد که شیبااینو را در طی چهار ماه آینده به مجموعه گزینه‌های پرداخت این شرکت، اضافه خواهد کرد.

منبع:  u.today

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان
شیبا اینو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.