Nexo با مسترکارت برای راه‌اندازی کارت‌های اعتباری رمزنگاری جدید در اروپا همکاری می‌کند

همکاری Nexo با مسترکارت برای راه اندازی کارت های اعتباری رمزنگاری شده
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۵ فروردین ۱۴۰۱

تصمیم همکاری Nexo با مسترکارت برای راه اندازی کارت های اعتباری رمزنگاری شده به طور رسمی اعلام شد. Nexo با همکاری مسترکارت تصمیم دارد کارت‌های اعتباری رمزنگاری شده را در اروپا راه‌اندازی کند. برای خواندن جزئیات خبر با بیتستان همراه باشید.

همکاری Nexo با مسترکارت برای راه اندازی کارت های اعتباری رمزنگاری شده

پلتفرم دارایی‌های دیجیتال Nexo با Mastercard و DiPocket برای راه‌اندازی کارت‌های اعتباری رمزنگاری قراردادی امضا کرده است. این قرار داد به مشتریان اروپایی اجازه می‌دهد ارزهای دیجیتال را بدون برداشت وجوه خود خرج کنند.

استفاده از رمزارز بدون برداشت از ذخایر دارایی‌های دیجیتال کاربر، با کارت رمزنگاری Nexo امکان پذیر خواهد شد، زیرا کاربران به یک شبکه اعتباری دسترسی خواهند داشت که به کاربران اجازه می‌دهد تا ۹۰٪ از ارزش دارایی‌های رمزنگاری خود را با Nexo خرج کنند.

در این مشارکت Mastercard به عنوان پردازشگر زیرساخت، برای پرداخت با رمزارز عمل می‌کند. به لطف این مشارکت دارندگان کارت رمزنگاری Nexo می‌توانند از این کارت در بیش از ۹۲ میلیون محل تجاری در سراسر جهان استفاده کنند.

همچنین DiPocket صادرکننده رسمی کارت این پلتفرم است.

آنتونی ترنچف (Antoni Trenchev)، یکی از بنیانگذاران و شرکای مدیریتی Nexo، گفت:

راه‌اندازی Nexo Card در اروپا با همکاری Mastercard و DiPocket یک نقطه عطف بزرگ برای ما است. این مشارکت اثبات هم‌افزایی عظیم بین شبکه مالی موجود و دارایی‌های دیجیتال است.

این محصول منحصربه‌فرد به میلیون‌ها نفر، ابتدا در اروپا و سپس در سرتاسر جهان، اجازه می‌دهد تا بدون دست کشیدن از پتانسیل ارزهای دیجیتال خود، با رمزارز خرید کنند.

کارت اعتباری جدید، هیچ کارمزد ماهانه یا کارمزد عدم فعالیت دریافت نخواهد کرد. همچنین کاربران نیاز به پرداخت هیچ کارمزد تراکنش خارجی (FX) تا سقف ۲۰۰۰۰ یورو در ماه با این کارت‌ها نخواهند داشت.

یک امتیاز جدید که به این کارت‌های اعتباری اضافه شده، بازگشت نقدی ۲ درصدی در هر تراکنش است. این بازگشت نقدی با بیت‌کوین یا توکن اصلی این پلتفرم یعنی NEXO پرداخت می‌شود.

رشد همه جانبه‌ی Nexo

Nexo با راه‌اندازی Nexo Ventures، بدون شک مسیر رشد بلندپروازانه‌ای را در همه‌ی جوانب برای کاربران خود ترسیم می‌کند. Nexo Ventures، یک صندوق ۱۵۰ میلیون دلاری است که به سرمایه‌گذاری در فضای Web3.0 اختصاص داده شده است.

در حالی که افزایش سرمایه موضوع جدیدی برای بلاک‌چین در حال رشد نیست، اما کارت رمزنگاری Nexo به عنوان اولین محصول در نوع خود لقب گرفته است. همچنین خود این پلتفرم را به عنوان یکی از پیشگامان محصولات نوآورانه می‌توان معرفی کرد.

درباره پلتفرم Nexo

پلتفرم Nexo یک سیستم وام‌دهی غیرمتمرکز و Peer-to-Peer است.

Peer-to-Peer یک مدل ارتباطاتی و اشتراک‌گذاری فایل غیرمتمرکز است که در آن طرفین دارای قابلیت‌های مشابه می‌باشد و هر کدام از آن‌ها می تواند یک جلسه ارتباطی آغاز کند.

پروژه Nexo که درواقع بخشی از اقتصاد غیرمتمرکز (Defi) به حساب می‌آید، که در تلاش است تا بستری امن برای سپرده‌گذاری ایمن ارزهای دیجیتال و کسب درآمد از آنها ایجاد کند.

هدف این پلتفرم دسترسی دادن به همه مردم برای وثیقه گذاشتن ارزهای دیجیتال و پول قرض گرفتن از این طریق است.

همچنین، این پلتفرم در نظر دارد بستری برای مردم فراهم کند که از طریق آن کاربران بتوانند با استفاده از دارایی‌های دیجیتال خود، وامی به شکل ارزهای فیات نیز دریافت کنند و به این شکل، تحولی بزرگ در صنعت وام‌دهی جهانی ایجاد کند.

تیم Nexo در سال ۲۰۱۸ یک ICO موفق داشت و طی آن مبلغی به ارزش ۵۲ میلیون دلار جمع‌آوری کرد. اکثریت سهام‌دارن این پروژه بنیان‌گذاران پروژه هم هستند.

منبع: blockchain.news

 

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.