رستوران مک‌دونالد چین اولین NFT خود را منتشر می‌کند!

عرضه اولین NFT مک دونالد چین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۸ مهر ۱۴۰۰

رستوران مک‌دونالد یکی از رستوران‌های محبوب در کل دنیا است که طرفداران زیادی نیز دارد. در روز جمعه ۸ اکتبر ۲۰۲۱، این رستوران در سی و یکمین جشن سالگرد خود اعلام کرد که اولین NFT خود را به بازار دیجیتال عرضه می‌کند. علت عرضه این NFT توسط رستوران مک‌دونالد، افتتاح ساختمان مرکزی رستوران مک دونالد در شانگهای بود. برای اطلاع دقیق از خبر عرضه اولین NFT مک دونالد با بیتستان همراه باشید.

توکن غیر مثلی یا همان NFT رستوران مک‌دونالد با عنوان “مکعب بیگ مک”  شناخته می‌شود. در واقع این NFT از روح مک‌دونالد الهام گرفته شده است. این بدین معناست که مکعب دارای رنگ زرد، قرمز و نارنجی است. علاوه بر این اعلام شد که ۱۸۸ توکن غیر مثلی دیگر نیز بین کارکنان توزیع خواهد شد.

ژانگ جیایینگ (Zhang Jiaying)، مدیر عامل مک دونالد بیان کرد:

رستوران‌های مک‌دونالد یک برند جوان و پرطرفدار بین افراد است و همیشه به مد و فناوری روز توجه ویژه‌ای دارد.

او از ساختمان مرکزی این رستوران قدردانی می‌کند و بیان می‌کند:

ما از NFTها استفاده می‌کنیم تا نوآوری، دیجیتال‌سازی و هنرهای مد مک‌دونالد را با کارکنان و مصرف‌کنندگان این رستوران به اشتراک بگذاریم.

NFT عرضه شده رستوران‌های دیگر

رستوران مک‌دونالد تنها یکی از زنجیره‌های فست‌فود است که اخیرا بیان کرده NFT خود را عرضه می‌کند. رستوران‌های دیگری مانند Burger King و Taco Bell و رستوران Budweiser قبلا NFT خود را عرضه کرده‌اند.

در ماه مارس رستوران زنجیره‌ای ایالات متحده، Taco Bell اولین NFT خود را عرضه کرد. در ماه گذشته، کمپین Burger King یکی دیگر از رستوران‌هایی بود که با استفاده از پلتفرم Sweet  توکن غیرمثلی (NFT) خود را عرضه نمود.

رستوران مک‌دونالد در تلاش است که خود را با بازار دیجیتال وفق دهد. در ماه گذشته، رستوران مک‌دونالد امکان پرداخت با رمزارز بیت‌کوین را پذیرفت. این پذیرش به دلیل قانونی‌شدن بیت‌کوین در کشور السالوادور بود.

منبع خبر: bitcoinist

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.