نایجل گرین: بیت‌کوین در کشورهای مکزیک، تانزانیا و پاراگوئه به عنوان یک ارز قانونی پذیرفته خواهد شد

پیش بینی نایجل گرین در مورد قانونی شدن بیت کوین در کشورهای دیگر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱

بیتستان: نایجل گرین، مدیرعامل شرکت مالی deVere Group پیش‌بینی کرد که بیت‌کوین در سه کشور آمریکایی و آفریقایی به عنوان پول قانونی پذیرفته خواهد شد. مکزیک، تانزانیا و پاراگوئه کشورهای مد نظر نایجل گرین هستند. در ادامه به پیش بینی نایجل گرین در مورد قانونی شدن بیت کوین در کشورهای دیگر خواهیم پرداخت.

پیش بینی نایجل گرین در مورد قانونی شدن بیت کوین در کشورهای دیگر

مدیر عامل گروه deVere پیش‌بینی کرده بود که ۳ کشور در سال ۲۰۲۲ بیت‌کوین را به عنوان یک ارز قانونی خواهند پذیرفت. تا به این جای سال، کشور السالوادور و جمهوری آفریقای مرکزی، دو کشوری بودند که بیت‌کوین را به عنوان پول قانونی پذیرفته‌اند

نایجل گرین انتظار دارد کشورهای دیگری نیز بیت‌کوین را به عنوان ارز قانونی بپذیرند. وی بعد از این که بیت‌کوین در السالوادور قانونی شده بود، گفت:

من انتظار دارم بیت‌کوین تا قبل از پایان سال حداقل در یک کشور آفریقایی و یک کشور آمریکای مرکزی یا لاتین به عنوان ارز قانونی به کار گرفته شود.

طبق پیش‌بینی نایجل گرین، کشور تانزانیا از جمله کشورهای آفریقایی است که تا پایان سال جاری بیت‌کوین را پذیرش خواهد کرد، چرا که بانک مرکزی این کشور در سال ۲۰۲۱ اعلام نمود که در حال تهیه پیش‌نویس دستورالعملی در مورد ارزهای دیجیتال است.

وی در رابطه با کشورهایی که در قاره آمریکا بیت‌کوین را خواهند پذیرفت، گفت:

در آمریکای لاتین و مرکزی پاراگوئه یا مکزیک می‌توانند کشورهای بعدی باشند.

جالب است بدانید که پاراگوئه لایحه‌ای را برای تنظیم تجارت و استخراج بیت‌کوین و سایر ارزهای دیجیتال در ماه دسامبر به تصویب مجلس سنا رساند که می‌تواند به عنوان اولین گام برای تبدیل بیت‌کوین به عنوان ارز قانونی در این کشور به حساب آید.

نایجل گرین در مورد مکزیک نیز گفت:

من مطمئن هستم که امسال لایحه بیت‌کوین به کنگره مکزیک ارائه خواهد شد؛ زیرا چندین سیاستمدار گفته‌اند که می‌خواهند کشورشان از سیاست السالوادور در قبال بیت‌کوین پیروی کند.

گرین در مورد اینکه چرا انتظار دارد بیت‌کوین در کشورهای آمریکایی و آفریقایی به عنوان یک ارز قانونی پذیرفته شود، گفت:

در حال حاضر استفاده از ارزهای دیجیتال برای کشورهایی که سابقه بی ثباتی مالی دارند، جذاب‌تر است.

منبع: dailyhodl

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.