تحلیل قیمت رمزارزهای بایننس کوین، فانتوم و ماتیک (دهم آبان)

تحلیل ارزهای دیجیتال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 3 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۱ آبان ۱۴۰۰

ارزهای دیجیتال بایننس کوین، ماتیک و فانتوم نیز در هفته گذشته تحولات قیمتی زیادی را تجربه کرده‌اند و مورد توجه تریدرها بوده‌‌‌اند. ارز دیجیتال فانتوم رکورد قیمت زد سپس کاهش قیمت آن را شاهد بودیم. در ادامه تحلیل قیمت این ارزها را بررسی خواهیم کرد.

تحلیل ارز دیجیتال

تحلیل قیمت بایننس کوین

ارز دیجیتال BNB در روز جمعه سطح مقاومت ۵۱۸/۹۰ دلار را رد کرد، اما گاوها نتوانستند این موقعیت را حفظ کنند و این نشان می‌دهد که تقاضای این ارز ارز در سطوح قیمتی بالاتر کاهش پیدا می‌کند.

خرس‌های بازار قیمت بایننس کوین را به زیر ۵۱۸/۹۰ دلار رساندند. باقی ماندن در این سطح یا پایین‌تر از آن می‌‌تواند BNB را به سطح حمایت روانی ۵۰۰ دلار برساند و پس از آن متحرک نمایی ۲۰ روز BNB به ۴۸۰ دلار خواهد رسید. این سطح یک نقطه مهم برای دفاع گاوها خواهد بود.

اگر قیمت بایننس کوین به بازه متحرک نمایی ۲۰ روزه برسد، تریدرها مجددا شروع به خرید این ارز می‌کنند و در این شرایط گاوها دوباره تلاش می‌کنند قیمت را به محدوده ۵۱۸/۹۰ تا ۵۴۰/۵۰ بازگردانند تا ‌BNB دوباره روند صعودی پیدا کند.

اما پایین‌تر رفتن قیمت از این سطحُ اصلاح قیمت را عمیق‌تر می‌کند و ممکن است به سمت میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه ۴۳۱ دلار سقوط کند.

بایننس کوین

تحلیل قیمت ماتیک

ارز دیجیتال پالی‌گان یا همان ماتیک در روز پنج‌شنبه رشد قیمت بسیاری داشت و از ۱//۷۱ به کانال ۱/۷۹ دلار رسید که این شروع یک روند صعودی جدید برای این ارز بود. معمولا هنگامی که قیمت یک ارز از مقاومت قابل توجهی بالاتر می‌رود یک سقوط و لمس مجدد سطح شکست را دوباره تجربه می‌کند.

گاوها در حال حاضر تلاش می‌کنند که قیمت Matic را از ۱/۷۹ دلار مجددا به ۱/۷۱ دلار تغییر دهند تا این سطح را نقطه پرتاب برای روند صعودی کنند.

شکستن و عبور از سطح ۲/۲۲ دلار می‌‌تواند آغاز رالی ۲/۴۳ دلاری و رفتن به سمت بالاترین قیمت ماتیک تاکنون یعنی ۲/۷۰ دلار باشد.

افزایش متحرک نمایی ۲۰ روزه تا سطح ۱/۶۵ دلار و شاخص مقاومت نسبی مثبت نشان می‌دهد که گاوها کنترل بازار را در دست دارند.

اگر خرس‌ها بتوانند قیمت را به زیر متحرک نمایی ۲۰ روزه بکشانند، شرایط تغییر خواهد کرد و می‌توان گفت سطح ۱/۷۹ یک تله گاو باشد.

نمودار ۴ ساعته ماتیک نشان می‌دهد که میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه کاهش داشته و به‌عنوان یک حمایت قوی عمل می‌کند. در این شرایط اگر گاوها قیمت را به سمت روند نزولی هدایت کنند، ممکن است میزان فروش ماتیک کاهش پیدا کند.

اگر قیمت به پایین‌تر از میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه برسد، ممکن است شاهد کاهش قیمت تا ۱/۷۱ دلار باشیم و این سطح یک پشتیبان قوی خواهد بود. اما اگر این سطح بشکند احتمال رفتن به کانال ۱/۵۰ دلار زیاد است.

تحلیل قیمت فانتوم

ارز FTM روز پنجشنبه رکورد قیمت زد، اما گاوها نتوانستند این سطح را حفظ کنند. گاوها در حال خرید در روند نزولی متحرک نمایی ۲۰ روزه در سطح ۲/۵۲ دلار هستند. اگر قیمت از سطح فعلی جهش داشته باشد نشان خواهد داد که احساسات بازار همچنان گاوی است و تریدرها در حال خرید در سطح قیمتی پایین (Dip) هستند.

در این شرایط گاوها تلاش می‌کنند قیمت را به بالای مقاومت ۳/۴۸ دلار برسانند. اگر موفق شوند، ارز FTM‌ می‌تواند روند صعودی خود را به سمت ۴.۱۰ دلاری شدن و رسیدن به سطح حمایت ۵ دلار شروع کند.

اما اگر قیمت مدتی پایین‌تر از متحرک نمایی ۲۰ روزه باقی بماند، به تریدرها سیگنال بستن موقعیت معاملاتی را می‌دهد. 

احتمال ورود فانتوم به میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه با ارزش ۱۸۶ دلار کاهش پیدا می‌کند. به‌طور کلی شاخص مقاومت نسبی‌ منفی نشان می‌دهد که روند صعودی این ارز چندان محتمل نیست.

ارز FTM

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.