در پی افزایش ارزش کل قفل شده کاردانو، تعداد قرارداهای هوشمند این شبکه نیز افزایش یافت

افزایش تعداد قراردادهای هوشمند بلاک چین کاردانو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۹ بهمن ۱۴۰۰

براساس گزارشات اخیر، با بیشتر شدن ارزش کل قفل شده (TVL) بلاک‌چین کاردانو، تعداد قرار دادهای هوشمندی که مبتنی بر کاردانو هستند نیز افزایش یافت. با بیتستان همراه باشید تا از جزئیات خبر افزایش تعداد قراردادهای هوشمند بلاک چین کاردانو مطلع شوید.

افزایش تعداد قراردادهای هوشمند بلاک چین کاردانو

براساس گزارشات اخیر، به دلیل اینکه فضای مالی غیر متمرکز (DeFi) بلاک‌چین کاردانو در حال رشد است و ارزش کل قفل شده این بلاک‌چین به 70 میلیون دلار رسیده، تعداد کل قراردارهای هوشمند این شبکه برای اولین بار از 1000 فراتر رفت.

باتوجه به داده‌های موجود، تا امروز بیش از 1000 قرارداد هوشمند مبتنی بر پلوتوس در کاردانو وجود دارد. پلوتوس پلتفرم قراردادهای هوشمند بلاک‌چین کاردانو است که به کاربران اجازه می‌دهد برنامه‌هایی را طراحی کنند که با بلاک‌چین کاردانو تعامل دارد.

افزایش تعداد قراردادهای هوشمند بلاک چین کاردانو

قیمت رمزارز ADA در سال گذشته با عرضه‌ی هارد فورک Alonzo افزایش یافت. این هارد فورک، قراردادهای هوشمند را وارد بلاک‌چین کاردانو نمود و امکان رقابت این بلاک‌چین با بایننس و اتریوم را به وجود آورد.

چارلز هاسکینسون (Charles Hoskinson) بنیانگذار بلاک‌چین کاردانو بیان کرد که در آینده از پروژه‌هایی مانند کاردانو میلیاردها نفر استفاده خواهند کرد.

شبکه کاردانو  رهبری بازار ارزهای دیجیتال را در سال گذشته از دست داد. بر اساس گزارشات، صرافی غیر متمرکز بلاک‌چین کاردانو، MuesliSwap اوایل این ماه راه‌اندازی شد و ارزش کل قفل شده آن به سرعت از 2 میلیون دلار فراتر رفت.

بر اساس گزارشات ارائه شده از سمت CryptoCompare، تعداد کیف پول‌هایی که از رمزارز ADA نگهداری می‌کنند، در ماه دسامبر به بالاترین حد خود یعنی 4 میلیون رسیده بود.

منبع خبر: CryptoGlobe

کاردانو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.