لارک دیویس: تعداد کاربران ارزهای دیجیتال تا سال ۲۰۲۷ به ۱ میلیارد نفر می‌رسد!

۱ میلیادری شدن کاربران ارزهای دیجیتال تا سال ۲۰۲۷
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۸ آذر ۱۴۰۰

بیتستان: بر اساس گزارشات ارائه شده، یکی از تحلیلگران بازار ارزهای دیجیتال در توییتر نموداری را منتشر کرد که در آن نرخ پذیرش اینترنت و رمزارزها نشان داده می‌شد. بر اساس این نمودار، امکان دارد تعداد کاربران ارزهای دیجیتال به ۱ میلیارد نفر برسد. با ما همراه باشید تا از جزئیات خبر ۱ میلیاردی شدن کاربران ارزهای دیجیتال تا سال ۲۰۲۷ مطلع شوید.

۱ میلیاردی شدن کاربران ارزهای دیجیتال تا سال ۲۰۲۷

کاربران ارزهای دیجیتال تنها درصد کمی از جمعیت جهان را تشکیل می‌دهند. تحلیلگر رمزارزها لارک دیویس (Lark Davies)، نموداری را در توییتر منتشر کرد. خطوط این نمودار نرخ پذیرش اینترنت و ارزهای دیجیتال را نشان می‌داد که به یکدیگر نزدیک بودند.

اگر روند کنونی پذیرش رمزارزها ادامه داشته باشد، پیش‌بینی می‌شود تا سال ۲۰۲۷ یا ۲۰۲۶، تعداد کاربران ارزهای دیجیتال به ۱ میلیارد نفر برسد.

روند پذیرش ارزهای دیجیتال

از آنجایی که بازار رمزارزها به اینترنت وابسته است، منطقی است که با پذیرفته شدن اینترنت توسط افراد، میزان کاربران ارزهای دیجیتال نیز بیشتر شود.

در اوایل سال ۲۰۲۰، ویلی وو (Willy Woo)، بیان کرده بود که می‌توان پذیرش اینترنت را با پذیرش ارزهای دیجیتال مقایسه کرد. او بیان کرده بود که:

انسان‌ها به همه چیز به صورت خطی نگاه می‌کنند و این در ذات هر انسانی است. بنابراین ما در نگاه اول به رشد تصاعدی، نگرش خوبی نداریم.

در رابطه با تعداد کاربران رمزارزها اتفاق نظر وجود دارد. دیویس تعداد کاربران بازار دیجیتال را ۲۰۰ میلیون نفر می‌داند. اما تحقیقات انجام شده توسط Triple-A نشان می‌دهد که تعداد کاربران ۳۰۰ میلیون نفر از جمعیت جهان است.

اینترنت نسل سوم یا Web 3 به عنوان تکامل بعدی اینترنت معرفی می‌شود؛ اما سوال این است که چرا در رابطه با ارزهای دیجیتال، اینترنت نسل سوم اهمیت بیشتری پیدا می‌کند؟

در یک پست منتشر شده توسط شرکت VC Fabric Ventures، اینترنت نسل سوم به عنوان توانایی کاربران برای تعامل از طریق شبکه‌های همتا به همتا بدون نیاز به شخص ثالث توصیف شده است.

اگر اینترنت نسل سوم شروع به کار کند، باید اینترنت و بلاک‌چین با هم یکپارچه شوند. بنابراین افزایش نرخ پذیرش ارزهای دیجیتال به سطوحی فراتر از انتظارات ویلی وو خواهد رسید.

منبع خبر: cryptoslate

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.