ارز دیجیتال سنتریک سواپ با رشد هزار درصدی مواجه شد!

رشد هزار درصدی ارز دیجیتال سنتریک سواپ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۶ مهر ۱۴۰۰

طبق داده‌های ارائه شده، ارز دیجیتال سنتریک سواپ (Centric Swap)، که با نماد اختصاری CNS شناخته می‌شود با رشد هزار درصدی مواجه شده است. با بیتستان همراه باشید تا از جزئیات خبر رشد هزار درصدی ارز دیجیتال سنتریک سواپ مطلع شوید.

رشد هزار درصدی ارز دیجیتال سنتریک سواپ

در چند هفته گذشته، براساس داده‌های گزارش شده از تریدینگ ویو و Cointelegraph Markets Pro، پس از اینکه ارزدیجیتال سنتریک سواپ به کف قیمت خود رسید، در ۱۵ اکتبر با رشد ۱۱۳۰ درصدی مواجه شد. در طول ۷ روز گذشته این ارز دیجیتال رشد ۸۵۰ درصدی را تجره کرد و اکنون ۲۰۰ درصد بیشتر از رشد قبلی خود معامله می‌شود.

دلایل رشد سریع این ارز دیجیتال، گسترش اکوسیستم پروژه از طریق مشارکت، تزریق ۱ میلیارد دلار توسط Binance به اکوسیستم DeFi در زنجیره هوشمند Binance (BSC) و وعده توسعه‌های متعدد است.

پذیرش یک رمزارز در دنیای واقعی بی‌شک یکی از بهترین روش‌های اعتبارسنجی برای یک پروژه است؛ زیرا افزایش ابزار توکن‌ها منجر به رشد قیمت آن و افزایش توجه به پروژه می‌شود.

رشد هزار درصدی سنتریک سواپ

از دیگر دلایلی که منجر به رشد ارزدیجیتال سنتریک سواپ شد، مشارکت با سایر پروژه‌‌ها است. نمونه‌ای از مشارکت این رمزارز می‌توان به همکاری با شرکت‌هایی مانند Goldgenie که متخصص در تولید اقلام لوکس درجه یک مانند تلفن‌های‌ همراه با روکش طلا و مشارکت با پل غیرمتمرکز زنجیره‌ای CroxSwap اشاره کرد.

سرمایه گذاری Binance در CNS

در ۱۵ جولای، Centric Swap از شبکه Tron به زنجیره هوشمند Binance انتقال یافت. زنجیره هوشمند بایننس برای این رمزارز امکان دسترسی به جامعه تجاری فعال را ایجاد می‌کند و منجر به رشد و افزایش حجم معاملات این رمزارز می‌شود.

صرافی بایننس اخیرا بیان کرده بود که یک میلیارد دلار برای توسعه اکوسیستم DeFi در BSC سرمایه گذاری می‌کند. اکنون رمزارز سنتریک سواپ از این طریق گسترش می‌یابد.

براساس گزارش بیان شده در توییتر، تیم سنتریک نکات زیادی را که منجر به خریداری این رمزارز توسط سرمایه‌‌گذاران می‌شود را نادیده گرفته‌اند.

زمانی که یکی از کاربران توییتر بیان کرد که این پروژه چیزی بیش از خرید از طریق شایعه‌های شنیده شده و فروش با اخبار نخواهد بود، توماس باچر (Thomas Butcher) بیان کرد:

ماه‌های آینده موارد بیشتری در دست تیم Centric خواهد بود.

منبع خبر: cointelegraph

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.