محدودیت های جدیدی برای خرید آلت‌کوین‌ها در ایالت انتاریو کانادا اعمال می‌شود

محدودیت های جدید صرافی ها برای خرید آلت کوین ها در ایالت انتاریو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۷ مرداد ۱۴۰۱

ایالات انتاریو کانادا محدودیت‌های جدیدی برای صرافی‌های ارز دیجیتال تعیین کرده است. دلیل اصلی تعیین محدودیت های جدید صرافی ها برای خرید آلت کوین ها در ایالت انتاریو، حمایت بهتر از سرمایه‌گذاران کریپتو و آگاهی بیشتر آن‌ها نسبت به خطرات مرتبط با دارایی‌های دیجیتال است. برای خواندن جزئیات بیشتر با بیتستان همراه باشید.

صرافی‌های ارز دیجیتال فعال در انتاریو از این پس محدودیت سالانه ۳۰ هزار دلار کانادا را برای خرید آلت‌کوین اعمال خواهند کرد. به گفته یکی از صرافی‌های این ایالت، محدودیت‌های جدید خرید با هدفت حمایت بهتر از سرمایه‌گذاران حوزه‌ی رمزارز و آگاهی بیشتر کاربران از خطرات مرتبط با دارایی‌های دیجیتال در نظر گرفته شده است.

صرافی‌های ارز دیجیتال مستقر در کانادا مثل Bitbuy و Newton به منظور حفظ کاربران خود این محدودیت ۳۰ هزار دلاری را برای توکن‌های محدودی اعمال می‌کنند.

محدودیت‌های جدید صرافی ارز دیجیتال کانادایی Bitbuy و Newton

نیوتن (Newton)، یکی از صرافی‌های ارز دیجیتال مستقر در تورنتو، اعلام کرد که تغییرات جدید پس از ثبت نام در کمیسیون اوراق بهادار انتاریو در سایر استان‌ها و مناطق کانادا نیز اجرایی خواهد شد. نیوتن روز سه‌شنبه پستی در توییتر گذاشت و به این مورد اشاره کرد:

این تغییرات برای محافظت از سرمایه‌گذاران کریپتو و آگاهی سرمایه‌گذاران از خطرات مرتبط با سرمایه‌گذاری در حوزه دارایی‌های دیجیتال است.

بر اساس محدودیت‌های تعیین شده‌ی جدید، معامله‌گران ارزهای دیجیتال مستقر در انتاریو، مشمول محدودیت سقف خرید سالانه ۳۰,۰۰۰ دلار کانادا در تمام توکن‌های ارزهای دیجیتال به استثنای بیت‌کوین (BTC)، بیت‌کوین‌کش (BCH)، اتر (ETH) و لایت‌کوین (LTC) خواهند بود.

نیوتن همچنین اعلام کرد که اگر یک معامله‌گر فقط یک توکن محدود خرید و فروش کند، مبلغ فروش نیز در این محدودیت ۳۰,۰۰۰ دلاری محاسبه می‌شود.

محدودیت‌های جدید صرافی ارز دیجیتال کانادایی Bitbuy و Newton

یک سری تغییرات دیگر نیز در صرافی‌ها اعمال شده که یکی از آن‌ها اضافه شدن پرسشنامه‌ی معاملاتی است. در این پرسشنامه‌ها اطلاعاتی از کاربران گرفته می‌شود تا تجربه‌ی بهتر و ایمن‌تری داشته باشند. این پرسشنامه‌ها بر اساس تجربه‌ی شخصی کاربر در زمینه‌های سرمایه‌گذاری، وضعیت مالی و تحمل ریسک پر می‌شوند.

صرافی ارز دیجیتال کانادایی Bitbuy نیز محدودیت‌های خرید مشابهی را در اوایل سال برای کاربرانش اعمال کرده بود. این صرافی توضیح داد که محدودیت‌های مشابهی برای کاربران استان‌های دیگر کانادا نیز اعمال خواهد شد.

همانند نیوتن، بیت‌بای از معامله‌گران می‌خواهد تا پرسشنامه‌ی مشخصی پر کنند تا مشخص شود که آیا آن‌ها به عنوان سرمایه‌گذار خرد یا خاص، واجد شرایط هستند یا خیر؟

در حالی که سرمایه‌گذاران خرد همچنان مشمول محدودیت خرید ۳۰,۰۰۰ دلار کانادا هستند، سقف خرید سرمایه‌گذاران واجد شرایط می‌تواند تا ۱۰۰,۰۰۰ دلار کانادا نیز افزایش یابد.

محدودیت‌های جدید صرافی ارز دیجیتال کانادایی Bitbuy و Newton

نیوتن خاطرنشان کرد که هر استان کانادا مرجع تنظیم کننده اوراق بهادار خاص خود را دارد که تمام آن‌ها در مجموع سازمان اوراق بهادار کانادا (CSA) را تشکیل می‌دهند. استان انتاریو به تنهایی نزدیک به ۴۰ درصد از جمعیت کانادا را تشکیل می‌دهد و شهر تورنتو مرکز این استان است.

منبع: cointelegraph

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.