آغاز پشتیبانی اوپن سی از NFTهای سولانا: OpenSea قدرت خود در حوزه معاملات NFT را افزایش می‌دهد

آغاز پشتیبانی اوپن سی از NFTهای سولانا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۸ فروردین ۱۴۰۱

بیتستان: سولانا اعلام کرد که اکنون در OpenSea (بازار خرید و فروش NFT) ادغام خواهد شد. با آغاز پشتیبانی اوپن سی از NFTهای سولانا، کاربران اوپن سی خواهند توانست که به توکن‌های غیر قابل تعویض شبکه‌ی سولانا دسترسی راحت‌تری داشته باشند.

در تلاش برای گسترش دسترسی کاربران Opensea به NFT‌های موجود در سولانا، این شبکه با بزرگ‌ترین بازار خرید و فروش NFT ادغام خواهد شد. OpenSea به‌عنوان یک رهبر جهانی برای مبادله NFT‌هایی که بر روی بلاک‌چین‌های اتریوم، Klatyn و Polygon ساخته شده‌اند، مورد توجه قرار گرفته است.

پشتیبانی اوپن سی از NFTهای سولانا پس از گمانه زنی‌های فراوان صورت گرفته است. حرف و حدیث‌های فراوانی در رابطه با همکاری هر دو شبکه با هم در توییتر منتشر شده بود که در نهایت OpenSea در پایان ماه مارس در توییتی این همکاری را تایید کرد.

نحوه پشتیبانی اوپن سی از NFTهای سولانا

در راستای این بروزرسانی، کیف پول سولانا برای کاربران پلتفرم اوپن سی در دسترس خواهد بود. سولانا امیدوار است که کاربران فعلی را به آرامی به بازار بزرگ NFT یعنی OpenSeas منتقل کند.

پشتیبانی از NFTهای سولانا موجب افزایش قابل توجه میزان سود OpenSea نیز خواهد شد. جالب است بدانید که ارزش بازار NFT سولانا با ۱/۵ میلیارد دلار پس از اتریوم در رتبه دوم قرار دارد. طبق ارزیابی اخیر CryptoSlam، حجم معاملات NFT سولانا تنها در ماه مارس به ۱۷۳ میلیون دلار رسیده بود.

با این ادغام؛ بخشی از حجم معاملات سولانا به OpenSea اضافه خواهد شد.

با آغاز پشتیبانی اوپن سی از NFTهای سولانا، سایر بازارهای رو به رشد مانند Solsea ،Solanart ،Metaplex و Magic Eden رقابت سختی با OpenSea خواهند داشت، زیرا این شرکت به غول بزرگی تبدیل می‌شود که بیشتر تجارت NFT سولانا را نیز در اختیار دارد.

منبع: crypto.news

سولانا
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.