اپرا از مرورگر Web3 خود با کیف‌پول اختصاصی، برای سیستم عامل iOS رونمایی کرد.

عرضه مرورگر وب ۳.۰ با کیف پول اختصاصی اپرا برای سیستم عامل iOS
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۷ فروردین ۱۴۰۱

گزارشات جدید خبر از عرضه مرورگر وب ۳.۰ اپرا با کیف پول اختصاصی برای سیستم عامل iOS می‌دهند. اکنون کاربران آیفون و آیپد می‌توانند از این مروگر استفاده کنند. برای خواندن جزئیات خبر با بیتستان همراه باشید.

عرضه مرورگر وب ۳.۰ اپرا با کیف پول اختصاصی برای سیستم عامل iOS

کاربران اندروید در چند ماه اخیر به مرورگر اپرا کریپتو دسترسی داشتند و از آن استفاده می‌کردند، اما این مرورگر برای کاربران اپل تا کنون در دسترس نبود.

اپرا مرورگر وب۳ خود را برای آیفون و آیپد‍‍ ارائه کرد. از این پس کاربران سیستم عامل iOS نیز می‌توانند از امکانات کیف‌پول مرورگر اپرا بهره ببرند.

همچنین اکنون بیش از یک میلیارد نفر کاربر اپل می‌توانند این برنامه را از طریق App Store دانلود و نصب کنند.

نسخه‌ی بتای مرورگر Web3 اپرا، روز جمعه کیف‌پول رمزنگاری داخلی خود را برای دستگاه‌های iOS، آیفون و آیپد منتشر کرد.

اقدامات اخیر مرورگر کریپتو اپرا

مرورگر کریپتو اپرا از ژانویه در دسترس کاربران دسکتاپ مک و ویندوز و همچنین کاربران موبایل اندروید قرار گرفته است.

نسخه‌ی موبایلی جدید این مرورگر گامی بزرگ برای پروژه‌ی مرورگرهای کریپتو است که هدف از آن تسهیل تراکنش در برنامه‌های غیرمتمرکز (DApp)، بازی‌ها و پلتفرم‌های متاورس می‌باشد.

به گفته این شرکت، یکی از ویژگی‌های اصلی این مرورگرها، داشتن کیف‌پول اپرا با پشتیبانی از اتریوم، Polygon و  Celo برای خرید، فروش و انتقال توکن‌ها است.

کاربران همچنین می‌توانند هر کیف‌پول سازگار با ماشین مجازی اتریوم (EVM) را با کیف‌پول اپرا خود بازیابی کنند و دارایی‌ها و موجودی‌های خود را به طور یکپارچه تحت نظر داشته باشند.

در صفحه‌ی اصلی این مرورگر، کاربران می‌توانند آخرین فروش‌های برتر NFT و Crypto Corner و همچنین airdrops و حتی منابع آموزشی پیشنهادی در مورد کریپتو را مشاهده کنند.

Crypto Corner یک گردآورنده اخبار است که قیمت‌های لحظه‌ای ارزهای دیجیتال، هزینه‌های تراکنش و airdrops را در اختیار کاربران مرورگر اپرا کریپتو قرار می‌دهد.

عرضه مرورگر وب ۳.۰ با کیف پول اختصاصی اپرا برای سیستم عامل iOS

این شرکت همچنین اعلام کرد که این سیستم دارای سیستم حفاظت از استخراج ارزهای دیجیتال است و این امر کمک می‌کند که برنامه‌هایی که عملکرد دستگاه آیفون یا آیپد را به خطر می‌اندازند مسدود شوند.

به گفته یورگن آرنسن (Jorgen Arnesen)، EVP Mobile اپرا، اعلام کرده که مرورگر کریپتو علاقه روزافزون به Web3 را هدف قرار داده است.

پروژه‌ی مرورگر کریپتو Opera برای ساده‌سازی تجربه کاربری Web3 ساخته شده که اغلب برای کاربران قدیمی کمی گیج‌کننده بوده است. اپرا معتقد است استفاده از Web3 برای دستیابی به پتانسیل کامل و پذیرش انبوه باید آسان باشد.

علاوه بر این، شرکت مرورگر اپرا از هشت اکوسیستم بلاک‌چین اصلی پشتیبانی می‌کند. اکوسیستم‌هایی مثل بیت‌کوین، سولانا، پلیگان، StarkEx ،Ronin ،Celo ،Nervos Network و IXO.

Opera گفت که قصد دارد در آینده زنجیره‌های Proof-of-Stake بیشتری را در پروژه‌های خود ادغام و از آن‌ها پشتیبانی کند.

منبع: cointelegraph

اتریوم استلار بیت کوین سولانا
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.