بری سیلبرت با ETFهای بیت کوین مخالفت کرد

مخالفت بری سیلبرت با ETFهای بیت کوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۵ مهر ۱۴۰۰

گری اسکیل، یک شرکت سرمایه‌گذاری رمزارز در ایالات متحده و یکی از بزرگترین خریداران بیت‌کوین در جهان است. این شرکت در سپتامبر 2013 راه‌اندازی شد و به GBTC معروف است. به تازگی بری سیلبرت (Barry Silbert)، مدیر عامل گروه ارزهای دیجیتال، در واکنش به توییتی که در آن بیان شده بود GBTC به یک صندوق ETF بیت‌کوین تبدیل می‌شود، به پیروان خود هشدار داد. برای اطلاع از خبر مخالفت بری سیلبرت با ETFهای بیت کوین با بیتستان همراه باشید.

مخالفت بری سیلبرت با ETFهای بیت کوین

طبق گزارشات ارائه شده، ETFهای بیت‌کوین (ProShares) قرار است در روز دوشنبه معاملات خود را آغاز کند. با این حال تنظیم کننده‌ به دلیل نگرانی درمورد حمایت سرمایه‌گذاران از این صندوق، تاکنون تمامی پیشنهادات مربوط به راه‌اندازی این ETF را رد کرده است.

مخالفت بری سیلبرت

جو اورسینی (Joe Orsini)، مدیر تحقیقات Eaglebrook Advisors، برخی از خطرات ETF مبتنی بر معاملات آتی را بیان کرد و مدعی شده که این صندوق ETF به جای سرمایه‌گذاری بلند مدت، برای معاملات روزمره قابل استفاده خواهد بود. او در توییتی بیان کرد:

ETF مبتنی بر آینده؟ خریداران مراقب باشید

توییت جو اورسینی

ماه گذشته مایکل سوننشین (Michael Sonnenshein)، مدیر عامل Grayscale بیان کرد که تصمیم گیری در رابطه با تصویب ETF مبتنی بر معاملات آینده کار آسانی نیست.

مدیر دارایی ارزهای رمزنگاری شده تأیید کرد که قصد دارد، Grayscale Bitcoin Trust را در اوایل آوریل به ETF تبدیل کند.

منبع خبر: u.today

چرا بیت کوین به ۱۰۰ هزار دلار خواهد رسید؟

ادامه خبر صعود بیت‌کوین را بخوانید
بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.