قیمت Optimism در ۷ روز گذشته ۹۰ درصد افزایش یافته است

رشد ۹۰ درصدی قیمت Optimism در ۷ روز گذشته
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۹ مرداد ۱۴۰۱

با بهتر شدن وضعیت بازار و افزایش قیمت بیت‌کوین، شاهد رشد توکن‌های دیگر بازار ارزهای دیجیتال نیز بودیم. در بین ارزهایی دیجیتالی که قیمتشان افزایش یافته، رشد ۹۰ درصدی قیمت Optimism در ۷ روز گذشته بسیار چشمگیر بوده است. برای خواندن جزئیات خبر با بیتستان همراه باشید.

رشد ۹۰ درصدی قیمت Optimism در ۷ روز گذشته

هفته‌ی گذشته برای صنعت کریپتو بسیار امیدوار کننده بود و قیمت چندین دارایی دیجیتال افزایش یافت. یکی از این دارایی‌های دیجیتال Optimism است که با افزایش ۹۴٫۹۲ درصدی قیمت در هفت روز گذشته بین این دارایی‌های دیجیتال پیشتاز بوده.

به غیر از افزایش قیمت، این پروتکل همچنین به‌روزرسانی‌های خوبی در طول هفته برای کاربرانش ارائه کرده بود. به عنوان مثال، پروتکل L2 جریان جدید Optimism خود را برای معامله‌گران ارزهای دیجیتال راه‌اندازی کرد. همچنین، این پروتکل اولین استیبل‌کوین مبتنی بر یورو خود را در قالب $agEUR راه‌اندازی کرد.

نگاهی به عملکرد توکن OP

از آنجایی که قیمت بیت‌کوین، در طول هفته به بالای ۲۴۰۰۰ دلار رسید، بقیه بازار نیز همین روند را دنبال کردند و به همین دلیل افزایش‌هایی را در قیمت ارزهای دیجیتال طی هفته گذشته شاهد شدیم. توکن OP نیز از این قافله عقب نماند و بر اساس داده‌های CoinMarketCap، قیمت این توکن در هفت روز گذشته بیش از ۹۵ درصد افزایش یافت. هفت روز پیش، توکن OP در قیمت ۰٫۸۹ دلار  معامله می‌شد ولی امروز این توکن به قیمت ۱٫۷۸ دلار رسیده است.

طی هفته گذشته، حجم معاملات این توکن شاهد رشد ثابتی بود. در زمان انتشار ارزش بازار توکن از ۱۷۷٫۹۳ میلیون دلار به ۳۸۹٫۶۱ میلیون دلار افزایش یافته است.

نگاهی به عملکرد توکن OP

در نمودار ۲۴ ساعته‌ی این رمزارز نیز، ۸٫۳۹ درصد افزایش قیمت ثبت شد. با افزایش انباشت OP در چند روز گذشته، شاخص قدرت نسبی توکن (RSI) به حدود ۷۸ درصد و شاخص جریان پول توکن (MFI) نیز به ۸۸ درصد رسیده است.

با توجه به تحلیل‌ها رالی ۷ روزه توکن OP ممکن است به پایان خود نزدیک شده باشد، زیرا یک اصلاح نزولی معمولاً بعد از چنین اوج‌هایی قیمت را کاهش می‌دهد.

نگاهی به عملکرد توکن OP

در ۷ روز گذشته، داده‌های Santiment نشان داد که معیار تسلط اجتماعی این توکن در ۲۸ ژوئیه، زمانی که این معیار  ۱٫۰۳ درصد شد، به اوج خود رسیده است.

منبع: ambcrypto

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.