سفارش 6500 دستگاه ماینر بیت کوین توسط Hive

سفارش 6500 دستگاه ماینر بیت کوین توسط Hive
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۸ آبان ۱۴۰۰

شرکت HIVE Blockchain Technologies، یک شرکت استخراج رمزارز مستقر در ونکوور است. این شرکت چندی پیش 1800 دستگاه از سازنده چینی دستگاه ماینینگ Bitmain خریداری کرده بود. اکنون نیز سفارش 6500 دستگاه ماینر بیت کوین توسط Hive در شرکت Canaan ثبت شده است. برای خواندن جزئیات خبر با بیتستان همراه باشید.

در 29 اکتبر، شرکت سهامی عام Canaan اعلام کرد که سفارش 6500 دستگاه ماینر بیت کوین توسط Hive را ثبت کرده است. این شرکت سازنده ماینر یک سفارش خرید بعدی از اپراتور ماینینگ Hive Blockchain برای 6500 واحد از ماینرهای Avalon نسل جدید Canaan ثبت کرده است. شرکت Hive انتظار دارد تا مارس 2022 هش‌ریت را از 1.2 EH/s به 3 EH/s افزایش دهد.

این هفته، بلاک چین Hive و Canaan اعلام کردند که Hive یک سفارش خرید برای 6500 ماینر Avalon از Canaan ثبت کرده است. بر اساس این اطلاعیه، محموله 6500 دستگاه ماینر ساخت شرکت Canaan در سه مرحله ارسال خواهد شد.

3000 ماینر در دسامبر 2021، 3100 ماینر در ژانویه 2022 و 400 ماینر دیگر تا فوریه 2022 به شرکت Hive تحویل داده خواهند شد. همچنین این شرکت قبلا نیز 10,400 ماینر، در ژانویه و آگوست 2021، از Canaan خریداری کرده بود.

ارز بازی مرکب (SQUID) در عرض ۱۰ روز، به حجم معاملاتی ۹ میلیون دلار رسید!

جزئیات خبر را در ادامه بخوانید

اخیرا ، Hive اعلام کرد که این شرکت در حال توسعه بزرگ‌ترین پردیس مرکز داده خود در New Brunswick کانادا است.  این شرکت، بیت‌کوین و اتریوم استخراج می‌کند. همچنین Hive در مجموع پنج مرکز ماینینگ در کشورهایی مانند ایسلند، سوئد و کانادا دارد.

فرانک هولمز (Frank Holmes)، رئیس اجرایی Hive از تحکیم روابط خود با شرکت سازنده ماینرهای کریپتو ابراز خوشحالی کرد و در بیانیه‌ای گفت:

ما خوشحالیم یک اتحاد استراتژیک با Canaan، برای دستیابی به اهداف خود و ایجاد ارزش برای سهام‌داران ایجاد می‌کنیم. انجام معاملاتی که جریان نقدی و ظرفیت استخراج سبز ما را افزایش می‌دهد خوش‌آیند است.

رئیس عملیات ماینینگ افزود:

Hive در حال حاضر تقریبا 1.2 EH/s ظرفیت استخراج بیت‌کوین دارد. با خرید ماینرهای جدید این ظرفیت، تا دسامبر 2021 به 2 EH/s و تا مارس 2022 به 3 EH/s خواهد رسید.

تقاضا برای ماینرهای بیت‌کوین همچنان ادامه دارد

افزایش قیمت بیت‌کوین و اتریوم طی دو ماه گذشته، باعث شده است تا استخراج این دو دارایی سودآورتر از قبل باشد. علاوه بر Hive Blockchain، تعدادی از شرکت‌های دیگر سفارشات خود را به شرکت‌های تولیدکننده ASIC مانند Bitmain، Canaan و Microbt، برای خرید ماینرهای نسل جدید ارسال کرده‌اند.

سهام Canaan در روز جمعه با 8.72 دلار مبادله می‌شود در حالی که سهام بلاک‌چین Hive با 3.85 دلار به ازای هر سهم مبادله می‌شود. این در حالی است که سهام Canaan امروز 0.19 درصد کاهش یافته است، از سوی دیگر، سهام Hive امروز 0.15 درصد افزایش یافته است.

منبع: news.bitcoin

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.