ضرورت ساماندهی بازار رمزارزها در ایران!

ضرورت ساماندهی بازار رمزارزها
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۳ آبان ۱۴۰۰

طبق گزارشات ارائه شده، بهروز محبی نجم آبادی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی، با خبرگزاری ایسکانیوز گفتگو کرد. او در این گفتگو در رابطه با ضرورت ساماندهی بازار رمزارزها سخن گفت. برای اطلاع از این خبر با بیتستان همراه باشید.

ضرورت ساماندهی بازار رمزارزها

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی بهروز محبی نجم آبادی، در گفتگو با خبرگزاری ایسکانیوز بیان کرد:

در داخل کشور جوانانی داریم که می‌توانند متناسب با سیاست و تفکر خودمان ارز دیجیتال ایجاد کنند که باید از این سرمایه‌ها استفاده کنیم.

او با بیان اینکه ارزهای دیجیتال یک فرصتی بود که باید زودتر از آن استفاده می‌کردیم، افزود:

یکی از اصلی‌ترین مسائل در حوزه اقتصادی کشور کاهش ارزش پول ملی و قدرت خرید مردم است که باید راهی برای بیرون رفت از این شرایط فراهم کنیم.

نماینده مردم سبزوار بیان کرد:

کشور ما که تحت فشارهای اقتصادی از سوی دنیا بود باید از این فرصت برای دور زدن تحریم‌ها استفاده می‌کرد؛ زیرا ما جوانان و نخبگانی داریم که با استعدادهای درخشان می‌توانند در ابداع و ایجاد این روش کمک کنند.

کلاهبرداری با عنوان کارشناس ارز دیجیتال در ایران!

برای مطالعه خبر کلیک کنید

او ادامه داد:

یکی از راه‌های تقویت پول ملی، کاهش نیاز به دلار و ارزهای رایج است و به نظر می‌رسد اقتصاد ایران زمانی می‌تواند در مقابل این ارزها خودنمایی کند که بتواند از راه‌های مختلف این نیاز را کم کند که یکی از این مسیرها موضوع رمز ارزها است.

محبی نجم آبادی با اشاره به ریسک پذیر بودن سرمایه‌گذاری در این رمزارزها اشاره کرد:

قانون ساماندهی بازار رمزارزها در کشور با هدف شفاف‌سازی اطلاعات، درآمدزایی مدیریت و نظارت بر گردش منابع مالی کشور و نیز کمک به ساماندهی صنعت استخراج رمزارزها در داخل کشور با رویکرد استفاده از انرژی‌های پاک در مجلس در دست بررسی است. در صورت تصویب آن فضایی برای استفاده از این فرصت و ساماندهی بازار رمزارزها ایجاد خواهد شد.

منبع خبر: iscanews

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.