لونا به بهشت نوسانگیرها تبدیل شده است

هجوم نوسانگیرها به سمت لونا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۱ خرداد ۱۴۰۱

درست سه روز پس از عرضه توکن جدید شبکه ترا، نوسانات قیمتی بالای این توکن عرصه را برای ورود نوسانگیرها باز کرد. پس از ایردراپ روز شنبه سرمایه‌گذاران بازار شاهد هجوم نوسانگیرها به سمت لونا بودند. برای اطلاع از ادامه خبر با بیتستان همراه باشید.

درست سه روز پس از عرضه توکن جدید شبکه ترا، نوسانات قیمتی بالای این توکن عرصه را برای ورود نوسانگیرها باز کرد.

طبق داده‌های ارائه شده، توکن جدید لونا در صرافی کراکن به قیمت ۱۷ دلار عرضه شد. پس از عرضه، قیمت آن بین ۴/۸۰ تا ۳۰ دلار نوسان داشت. طبق گزارشات، این توکن در صرافی OKX نیز بسیار پر نوسان بود، به طوری که در ابتدا به قیمت ۱ دلار عرضه شده سپس بین ۵ تا ۲۰ دلار معامله می‌شد.

نا گفته نماند که روز سه شنبه هم صرافی بایننس پشتیبانی از توکن جدید لونا را آغاز کرد. براساس گزارشات اخیر، با وجود اینکه بیشتر سرمایه‌گذاران قبلی لونا و UST در انتظار جبران ضررهای خود هستند، نوسانگیران ضررهای خود را جبران کرده و به سود دست یافتند.

آیا توکن جدید ترا نیز مانند توکن شبکه قبلی سقوط می‌کند؟

طبق بیان تحلیلگران بازار ارزهای دیجیتال با توجه به روند قبلی ترا، احتمال دارد که ترا ۲ نیز روند نزولی داشته باشد. توماس دانلیوی، تحلیلگر ارشد تحقیقات ارزهای دیجیتال در شرکت Messari در گفتگو با بلومبرگ بیان کرد:

نوسان قیمتی لونا ۲ نشان می‌دهد این ارز دیجیتال یکی از ارزهایی است که ریسک بالایی دارد و احتمالا تا زمانی که بتواند اعتماد جلب کند، نوسانات زیادی خواهد داشت.

منبع: coingape

ترا
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.