پروتکل پارا سواپ (ParaSwap) خبر از راه‌اندازی توکن اختصاصی خود داد

توکن رایگان برای کاربران پلتفرم پارا سواپ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۴ آبان ۱۴۰۰

پروتکل پارا سواپ (ParaSwap) که محیطی برای استفاده هم‌زمان از صرافی‌های غیرمتمرکز برتر بازار است، ساعاتی پیش راه‌اندازی توکن اصلی پلتفرم خود با نام PSP را اعلام کرد. برای اطلاع از جزئیات بیشتر در رابطه با توکن رایگان برای کاربران پلتفرم پارا سواپ با بیتستان همراه باشید.

توکن رایگان برای کاربران پلتفرم پارا سواپ

صرافی پاراسواپ (ParaSwap) امروز راه‌اندازی توکن PSP خود را اعلام کرد. به گفته پارا سواپ، ۲۰,۰۰۰ نفر از کاربرانی که در ۲ سال گذشته در این پروتکل فعال بوده‌اند، برای دریافت رایگان ۱۵۰ میلیون توکن «PSP» واجد شرایط شناخته شده‌اند. کاربران پارا سواپ می‌توانند با استفاده از آن در استخرهای نقدینگی سهام‌گذاری کرده و از پلتفرم پاداش دریافت کنند.

صرافی پاراسواپ سال‌ها از ساخت توکن اجتناب می‌کرد و حتی کانال‌های رسمی رسانه‌های اجتماعی پارا سواپ تا اواخر ماه گذشته، ادعا می‌کردند که تیم، تصمیمی برای برنامه‌ریزی برای ایردراپ ندارد.

توکن رایگان برای کاربران پلتفرم پارا سواپ

منیر بنچملد (Mounir Benchemled)، بنیان‌گذار پارا سواپ، در مصاحبه اخیر خود بیان کرد که زمان ایر دراپ منوط به توسعه پلتفرم اصلی است.

بنچملد گفت:

ما تصمیم گرفتیم محصول را بر توکن اولویت دهیم، زیرا اعتقاد ما این بود که دلیل داشتن توکن باید غیرمتمرکز سازی باشد. بیایید یک محصول فوق‌العاده بسازیم و به حجم کاربران بیفزاییم و سپس به سمت ساخت توکن و غیر متمرکز سازی برویم.

یکی از دلایل محتاط بودن پاراسواپ در مورد ایردراپ، خطر احتمالی حمله سیبیل است که ایردراپ‌ها در برابر آن آسیب‌پذیر هستند.

سیبل اتک که از روی کتابی در مورد دختری به نام سیبل که به دلیل اختلال شخصیت تحت درمان بوده نامگذاری شده، حمله‌ای است که در آن یک حساب کاربری از چندین آدرس جعلی برای به دست آوردن چندین دسترسی برای شبکه استفاده می‌کند.

ایردراپ‌هایی مثل RBN از Ribbon Finance، که قبلا پخش شده بود؛ پر حاشیه و همراه با جدل بود. دلیل این مشکلات حمله سیبل توسط یک شرکت سرمایه‌گذاری بود.

یکی دیگر از ایردراپ‌های پرهیاهو در هفته‌های اخیر، سرویس نام اتریوم یا ENS بود. ENS اقدامی منحصربه‌فرد انجام داد که کاربران را ملزم کرد که ابتدا موارد اولیه قانون  DAO را تایید کنند.

توکن رایگان برای کاربران پلتفرم پارا سواپ

رشد ۶۰ درصدی توکن ENS پس از لیست‌ شدن در بایننس

برای خواندن این خبر کلیک کنید

دراپ‌های دستکاری شده:

احتیاط پاراسواپ بی دلیل نیست. بر اساس داده‌ها، بیش از ۱/۳ میلیون آدرس با aggregator تعامل داشته و به نظر می‌رسد بسیاری از این آدرس‌ها سعی در دستکاری یا بازی دادن دراپ‌ها دارند.

این افراد بیشتر استخراج کننده هستند. آن‌ها از ربات‌ها برای توزیع توکن‌ها به هزاران نفر استفاده می‌کنند که کاربران واقعی و یا فعال نیستند.

 در نتیجه، تیم پاراسواپ آدرس‌های واجد شرایط را به ۲۰,۰۰۰ نشانی که پارامترهای خاصی را برآورده می‌کنند کاهش داده است. این تعداد فقط ۰/۰۱۵٪ از تمام آدرس‌هایی که با پروتکل two-year-old تعامل داشته‌اند را شامل شده است.

پاراسواپ ۲۱ درصد از توکن‌های خود را آزاد می‌کند. ۷/۵٪ برای airdrop و ۶% برای staking اختصاص خواهد یافت. با کنار گذاشتن این توکن‌ها، ۷/۵٪ برای DAO باقی می‌ماند که به دلخواه آن‌ها را توزیع کند.

توکن‌های باقی‌مانده در یک برنامه زمان‌بندی چند ساله قرار دارند و برای تیم پاراسواپ، سرمایه‌گذاران و برای توسعه سیستم در آینده محفوظ خواهند ماند. پاراسواپ در سال ۲۰۲۰ از مجموع ۳۲ سرمایه گذار، ۲/۷ میلیون دلار سرمایه جمع آوری کرد.

منبع: coindesk

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.