تدوین قانون رمزارزها در دستور کار مجلس قرار دارد!

تدوین قانون رمزارزها در دستور کار مجلس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۰ مهر ۱۴۰۰

موضوع ارزهای دیجیتال در کشور به یک بحث بسیار مهم و حیاتی بدل شده است و افراد فعال در زمینه قانون گذاری و اجرای قوانین هر یک نقطه نظرات خود را در این باره اعلام می‌کنند. به تازگی نیز علی القاصی مهر دادستان عمومی و انقلاب تهران در دیداری که با اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی و رئیس قوه قضائیه داشت، بیان کرد که رمزارزها امروز یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مجلس هستند و تدوین قانون رمزارزها در دستور کار مجلس قرار می‌گیرد. تا انتها با بیتستان همراه باشید.

تدوین قانون رمزارزها در دستور کار مجلس

علی القاصی مهر دادستان عمومی و انقلاب تهران در دیداری که اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با رئیس قوه قضائیه داشتند، به موضوع رمزارزها پرداخت و معتقد بود که یکی از چالش‌های اقتصادی و اجتماعی حال حاضر کشور، همین موضوع ارزهای دیجیتال هستند و ادامه داد:

متاسفانه در شرایطی که صدها صرافی به صورت مجازی اقدام به خرید و فروش ارز می‌کنند، فقدان اطلاعات کافی کاربران و همچنین شفاف نبودن اقدامات سبب وقوع جرایمی همچون پولشویی در این بستر شده است.

علی القاصی مهر دادستان عمومی و انقلاب تهران به دلیل این که بسیاری از مراجعین دادسراهای تهران با موضوع ارزهای دیجیتال درگیر هستند، خواستار این است که دولت یک مسئول، مختص مدیریت و نظارت بر این بخش تعیین نماید. همچنین مجلس شورای اسلامی برای جلو گیری از جرایم احتمالی، قوانینی مربوط به این حوزه تصویب نماید.

در ادامه می‌توانید این خبر را نیز بخوانید

دستور بازنگری مقررات استخراج ارزهای دیجیتال توسط رئیسی

پور ابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در این نشست به اهمیت موضوع ارزهای دیجیتال پرداخت و گفت:

طرح تدوین قانون برای موضوع رمزارزها در دستور کار کمیسیون اقتصادی مجلس قرار دارد.

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.