تصویب لایحه‌ی اخذ مالیات از ارزهای دیجیتال در آمریکا

تصویب لایحه‌ی اخذ مالیات از ارزهای دیجیتال در آمریکا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۵ آبان ۱۴۰۰

مجلس نمایندگان کشور آمریکا لایحه‌ی اخذ مالیات از ارزهای دیجیتال را تصویب کردند و در صورت امضای رئیس جمهور این کشور، (جو بایدن) مقررات جدیدی را در رابطه با مالیات حوزه ارزهای رمزنگاری شده برای همه شهروندان به اجرا در خواهد آمد. با بیتستان همراه باشید تا جزئیات تصویب لایحه‌ی اخذ مالیات از ارزهای دیجیتال در آمریکا را بیان کنیم.

مجلس نمایندگان ایالات متحده لایحه لایحه‌ای را تصویب می‌کنند که حدود ۱/۲ تریلیون دلار ارزش دارد. این لایحه منتظر امضای رئیس جمهور جو بایدن است که در صورت تایید وی، مقررات جدیدی در رابطه با مالیات حوزه ارزهای دیجیتال برای همه شهروندان فعال در این بخش وضع خواهد شد.

این لایحه برای اولین بار توسط دولت بایدن با هدف بهبود شبکه مبادلات ارزهای دیجیتال در این کشور ارائه شد. با این حال، این لایحه الزامات گزارش دهی سخت گیرانه‌ای را برای جامعه ارزهای دیجیتال تعیین می‌کند.

به عنوان مثال همه تراکنش‌های انجام گرفته در زمینه کریپتوکارنسی به ارزش بیش از ۱۰,۰۰۰ دلار باید به IRS گزارش داده شود.

تصویب لایحه‌ی اخذ مالیات از ارزهای دیجیتال در آمریکا

بر اساس گزارش cointelegraph، این لایحه برای اولین بار در ۱۰ آگوست توسط مجلس سنا با ۶۹ رای موافق در برابر ۳۰ رای مخالف به تصویب رسید. این لایحه توسط شش سناتور Pat Toomey ،Cynthia Lummis ،Rob Portman ،Mark Warner ،Kyrsten Sinema و Ron Wyden تحویل مجلس سنا داده شده بود.

به گفته Pat Toomey:

این قانون، ارسال گزارش مالیاتی بر ارزهای دیجیتال را لازم می‌کند.

در زیر می‌توانید خبر پرداخت دستمزد شهردار نیویورک با بیت‌کوین را هم بخوانید

برای مشاهده خبر کلیک کنید

هدف تصویب لایحه‌ی اخذ مالیات از ارزهای دیجیتال در آمریکا:

علی‌رغم عدم شفافیت جزئی این لایحه، به نظر می‌رسد این لایحه قصد دارد با توسعه دهندگان نرم افزار، اعتبارسنجی تراکنش‌ها و اپراتورهای گره‌های رمزنگاری مشابه با کارگزاران رفتار کند.

مجلس نمایندگان پس از کسب ۲۲۸ رای موافق در مقابل ۲۰۶ رای مخالف، به دنبال تصویب اخذ مالیات از ارزهای دیجیتال به دست رئیس جمهور بایدن هستند. با تصویب این لایحه، عدم گزارش دهی در حوزه درآمدهای رمزنگاری به عنوان یک تخلف مالیاتی و جرم تلقی می‌شود.

کارشناسان حقوقی، انجام اصلاحاتی را در این لایحه توصیه کردند تا عدم ارسال گزارش برای مبادلات دارایی دیجیتال را یک جرم کیفری نداند.

Abraham Sutherland مدرس دانشگاه ویرجینیا، نگرانی‌های خود را در مورد تصمیم دولت ایالات متحده عنوان کرد که به این شکل است:

این لایحه برای همه کاربران ارزهای دیجیتال بد است، اما برای امور مالی غیرمتمرکز مشکل تراشی بیشتری خواهد کرد. این قانون به طور کامل، DeFi را ممنوع نمی‌کند.

منبع: cointelegraph

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.