توکن PAW پس از لیست شدن در ۱۲ صرافی، رشد عجیبی از خود نشان داد

رشد عجیب توکن PAW پس از لیست شدن در ۱۲ صرافی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۴ اسفند ۱۴۰۱

بیتستان: توکن PAW در چند هفته گذشته رشدهای عجیبی داشته و ارزش بازار آن به بیش از ۱۰۰ میلیون دلار رسیده است. رشد عجیب توکن PAW پس از لیست شدن در ۱۲ صرافی می‌تواند نشان از افزایش محبوبیت این توکن پس از لیست شدن در صرافی‌های معتبر باشد.

رشد عجیب توکن PAW پس از لیست شدن در ۱۲ صرافی

حساب رسمی توییتر PawSwap dex با نام کاربری @PawShibarium به دنبال کنندگان خود اعلام کرد تا از نقاط عطف اخیر به دست آمده پس از لیست شدن متوالی توکن PAW در ۱۲ صرافی به خود ببالند. بر اساس رتبه بندی CoinMarketCap، برخی از این صرافی‌ها که PAW را لیست کرده‌اند در لیست ۲۵ صرافی برتر قرار دارند.

@PawShibarium توییتی به اشتراک گذاشت و در آن اعلام کرد که پس از لیست شدن متوالی در هشت صرافی، حجم معاملات ۲۴ ساعته توکن PAW بیش از ۱۴ میلیون دلار افزایش یافته. در حال حاضر ارزش بازار PAW به بیش از ۱۰۰ میلیون دلار می‌رسد.

رشد عجیب توکن PAW پس از لیست شدن در ۱۲ صرافی

PawSwap اولین صرافی رمزنگاری غیرمتمرکز multi-chain خواهد بود که پس از راه‌اندازی راه حل Layer-2 برای شبکه SHIB در Shibarium آغاز به فعالیت خواهد کرد. طی هفته گذشته، پس از اینکه ابتدا در Gate.io، سپس LBank ،Bitrue و MEXC فهرست شد، قیمت PAW چندین بار جهش نمود.

قیمت این رمزارز در بازه‌ای ۹۰ درصد و در بازه‌ای ۱۳۵ درصد افزایش یافت.

@Dezaxe، یکی از پیج‌هایی که بیشتر روی رمزارز شیبااینو متمرکز است، یادآوری کرد که توکن PAW به هیچ وجه رقیب Shiba Inu نیست و PawSwap dex به هیچ وجه موقعیت ShibaSwap را تهدید نمی‌کند.

منبع: u.today

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.