پیتر برانت سقوط بیت‌کوین به ۲۷ هزار دلار را پیش‌بینی کرد

پیش بینی سقوط بیت کوین به ۲۷ هزار دلار توسط پیتر برانت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱

پیتر برانت، معامله‌گر کهنه کار ارز دیجیتال، برای بیت‌کوین یک قیمت کف پیش‌بینی کرد. پیش بینی سقوط بیت کوین به ۲۷ هزار دلار توسط پیتر برانت تا چه حد درست است؟ برای خواندن جزئیات این خبر با بیتستان همراه باشید.

پیش بینی سقوط بیت کوین به ۲۷ هزار دلار توسط پیتر برانت

پیتر برانت، مدیر عامل شرکت LLC و یکی از تریدرهای معروف ارز دیجیتال، در توییت اخیر خود پیش‌بینی کرد که بیت‌کوین به ۲۷,۰۰۰ دلار که پایین‌ترین سطح بیت‌کوین از ژوئیه است، خواهد رسید.

پیش بینی سقوط بیت کوین به ۲۷ هزار دلار توسط پیتر برانت

به گفته این چارتیست (تحلیلگر چارت) برجسته، افزایش شدید حجم توکن‌های بیت‌کوین در بازار نشان می‌دهد که معامله‌گران در حال تسلیم شدن هستند. بیت‌کوین روز پنجشنبه به زیر سطح ۲۷,۰۰۰ دلار سقوط کرد و در صرافی Bitstamp به پایین‌ترین سطح روزانه ۲۶,۹۷۰ دلار رسید.

برانت معتقد است که فاجعه Terra اکنون برای بیت‌کوین نیز اتفاق خواهد افتاد. طبق گزارشات گذشته، Terra’s LUNA که در گذشته یکی از بزرگترین ارزهای دیجیتال، با ارزش بازار بیش از ۴۰ میلیارد دلار بود، در عرض یک روز تقریبا به صفر سقوط کرد و شوک بزرگی به بازار ارزهای دیجیتال وارد کرد.

کاهش شدید ارزش بیت‌کوین

ارزش بیت‌کوین از ابتدای سال تاکنون ۴۰٫۶ درصد کاهش یافته است. این ارز دیجیتال از زمان رسیدن به بالاترین سطح خود یعنی ۶۹,۰۴۴ دلار در نوامبر گذشته، ۶۰ درصد کاهش داشته و آنتونی اسکاراموچی، بنیانگذار SkyBridge، اخیرا پیش‌بینی کرده است که قیمت بیت‌کوین می‌تواند تا ۱۸,۰۰۰ دلار نیز کاهش یابد.

فدرال رزرو، که سیاست‌های پولی تطبیقی‌اش به بازار صعودی کمک می‌کرد، اکنون با سیاست‌های اخیرش به این بازار صدمه زده است. این هفته، رافائل بوستیک، رئیس فدرال رزرو آتلانتا، خبر از ۳ افزایش نرخ بهره دیگر در ۲۰۲۲ را داد.

منبع: u.today

بیت کوین ترا
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.