پیتر برانت: قیمت کاردانو شدیدا افت خواهد کرد

افت قیمت کاردانو طبق پیش بینی پیتر برانت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۴ مهر ۱۴۰۱

پیتر برانت، از کهنه کاران دنیای معاملات رمزارزها، مدعی شد که قیمت کاردانو کاهش خواهد یافت. وی اعلام کرد که با تحلیل دقیق نمودارهای اخیر متوجه کاهش قیمت این رمزارز شده، اما سوال اصلی این است که افت قیمت کاردانو طبق پیش بینی پیتر برانت تا چه سطحی ادامه خواهد داشت؟ برای خواندن جزئیات بیشتر با بیتستان همراه باشید.

پیتر برانت، تحلیلگر معروف و محبوب معاملات ارزهای دیجیتال، معتقد است که ارزش کاردانو (ADA) شدیدا کاهش خواهد یافت و به سطح زیر ۰/۳۰ دلار خواهد رسید. برانت اعلام کرد که با توجه به رفتار اخیر کاردانو و الگوی مثلثی نزولی آن در نمودار، احتمال دارد که ابن رمزارز حتی به سطح ۰/۲۵ دلار نیز سقوط کند.

به گفته وی، روند نزولی کاردانو از اواسط می ۲۰۲۲ آغاز شده و رویدادهای مثبت مهم مانند هارد فورک Vasil، روی ارزش این رمزارز تاثیر زیادی نداشته‌اند.

برانت حین پیش‌بینی رفتار کاردانو اظهار داشت که همیشه روند آتی رمزارزها را نمی‌توان به طور دقیق پیش‌بینی کرد. باید به این نکته نیز اشاره کرد که در حالت کلی برانت از پیش‌بینی رفتار آلت‌کوین‌ها پرهیز می‌کند و بیشتر به مشاوره دادن در مورد دارایی‌هایی مثل بیت‌کوین و اتریوم می‌پردازد.

افت قیمت کاردانو طبق پیش بینی پیتر برانت

تاثیر هارد فورک اخیر Vasil بر معاملات ADA

ایوان ون نس، کاردانو (ADA) را به دلیل داشتن یک “بلاک‌چین زامبی” مورد انتقاد قرار داد. وی مدعی شد که سرعت معاملات این بلاک‌چین حتی با داشتن بازار ساز خود کار یا AMM از سرعت تراکنش شبکه Uniswap پایین‌تر است.

پیش‌بینی شده بود که با اجرای هارد فورک واسیل، قیمت کاردانو افزایش یابد، ولی اجرای این هارد فورک تاثیری در روند قیمتی ADA نداشت و این رمزارز به روند نزولی خود ادامه می‌دهد. با این حال، ارزش کل قفل شده در اکوسیستم DeFi Cardano پس از ارتقاء Vasil تا ۶ درصد افزایش یافت.

منبع: beincrypto

کاردانو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.